Jump to content

SA Cheats voor de PC

Recommended Posts

Geplaatst:
Kijk ze zijn af en toe wel is handig als je een missie doet de je niet kan halen. Maar anders gebruik ik ze niet, bijvoorbeeld voor geen politie alle wapens; zo bedoel ik. 

owh nu snap ik het :rolleyes:

thanx B)

Geplaatst:
Kijk ze zijn af en toe wel is handig als je een missie doet de je niet kan halen. Maar anders gebruik ik ze niet, bijvoorbeeld voor geen politie alle wapens; zo bedoel ik. 

owh nu snap ik het :rolleyes:

thanx B)

Oke dan is het goed :D

Geplaatst:
cheats zijn wel handig maar ik gebruik ze niet

?? :o

je vind ze wel handig maar je gebruikt ze niet.

leg is uit want ik snap het niet :blink:

:puh: Kijk ze zijn af en toe wel is handig als je een missie doet de je niet kan halen. Maar anders gebruik ik ze niet, bijvoorbeeld voor geen politie alle wapens; zo bedoel ik. :puh:

Kijk als je cheats gebruikt als je ze deactiveert kanm je dan wel de spel 100 procent uitspelen.En sommige cheats kan je noiet deactiveren zoals die weapon set.Die krijg je gewoon en als je hebt gesaved gaan ze toch al weg kan je dan wel 100 procent uitspelen ;) :ph34r: :hehe: :gtasign:

Geplaatst:

Als je éénmaal gecheat hebt kan je geen 100% meer halen.

En dat Deactiveren doet niets uit.

Geplaatst: (bewerkt)
Als je éénmaal gecheat hebt kan je geen 100% meer halen.

En dat Deactiveren doet niets uit.

Je kan wel 100% halen met cheats, en als je een cheat voor de 2e keer intikt komt er 'Cheat Deactivated' te staan. :) [Met uitzondering voor wapen/health cheats.]

Bewerkt: door MClaw
Geplaatst:

Heb nu één keer SA uitgespeeld, met cheats!

Ben nu bezig met zonder cheats en daarmee zit ik op de 35% B) !

Geplaatst: (bewerkt)

het handigst is om de game eerst 100% uit te spelen en daarna pas te gaan cheaten ;)

tenminste zo doe ik dat bij spellen. -_-

COMMANDO :ph34r:

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Of gewoon een andere save game maken waar je gewoon je eigen dingen op doet cheaten enz. Je hoeft niet alles 100% te halen.

Als je soms bijv. geen zin in missies hebt dan ga ik gewoon lekker cheaten.

Geplaatst:

ej, Anders moet je maar eens een keer kijken op www.*.com een goeie site

wel amerikaans maar daar hebben ze de spellen eerder dus ook codes of demos/trailers ook eerder B)

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb ff een vraagjuh iedereen heeft het hier over cheats maar hoe kan je die activeren want k heb ut al een paar keer in een anders forum gevraagd alleen ik krijg er steeds geen normaal antwoord op. dan zegguh zuh dat ik ut gewoon moet intypen maar dat werkt niet bij mij. zou iemand me please kunnen helpen. en geef me a.u.b geen warn ik ben egt wanhopig

een heel schuldig voelend en wanhopig papiertjuh

Geplaatst:

sorry voor het vorige berigt het is me gelukt met hulp van vrienden

papiertjuh

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...