studio dewolf Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Wie kent Cities XL? Wie heeft het? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Ik heb het, en speel het af en toe. Leuke game, maar het mist voor mij wat meer afwerking. Zeker ook dat gedoe met betalen voor die online crap, wat het echt niet de moeite is. Als het al de moeite was, zie ik de mogelijkheid voor meer en betere betaalmogelijkheden. Reageren
PrioX Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) Ik heb het, en speel het af en toe. Leuke game, maar het mist voor mij wat meer afwerking. Zeker ook dat gedoe met betalen voor die online crap, wat het echt niet de moeite is. Als het al de moeite was, zie ik de mogelijkheid voor meer en betere betaalmogelijkheden. kan je dit spel ook gratis kopen (ik bedoel zonder die craps? en zonder online ) Bewerkt: 23 november 2009 door NICKY! Reageren
Shorty_D Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Ik heb het, en speel het af en toe. Leuke game, maar het mist voor mij wat meer afwerking. Zeker ook dat gedoe met betalen voor die online crap, wat het echt niet de moeite is. Als het al de moeite was, zie ik de mogelijkheid voor meer en betere betaalmogelijkheden. kan je dit spel ook gratis kopen (ik bedoel zonder die craps? en zonder online ) Je hebt singleplayer. Dus ja.... Reageren
PrioX Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Ik heb het, en speel het af en toe. Leuke game, maar het mist voor mij wat meer afwerking. Zeker ook dat gedoe met betalen voor die online crap, wat het echt niet de moeite is. Als het al de moeite was, zie ik de mogelijkheid voor meer en betere betaalmogelijkheden. kan je dit spel ook gratis kopen (ik bedoel zonder die craps? en zonder online ) Je hebt singleplayer. Dus ja.... dus je hoeft bijv. geen gebouwen online te kopen .. ? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Ik heb het, en speel het af en toe. Leuke game, maar het mist voor mij wat meer afwerking. Zeker ook dat gedoe met betalen voor die online crap, wat het echt niet de moeite is. Als het al de moeite was, zie ik de mogelijkheid voor meer en betere betaalmogelijkheden. kan je dit spel ook gratis kopen (ik bedoel zonder die craps? en zonder online ) Je hebt singleplayer. Dus ja.... dus je hoeft bijv. geen gebouwen online te kopen .. ? Nee, al kan het in de toekomst wel handig zijn, als er meerdere addons zijn gekomen die speciaal met de online zooi komen.Althans dat dacht ik, dus als je niet zeker weet over de koop ervan, ff diverse fora lezen over cities xl. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Ik heb probleem met grondstoffen. Ik heb geen water en olie. Wat moet ik doen? De industrie ontwikkelt niet meer door tekort water en olie. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Lijkt me slim om de trade op te gaan, en het te kopen. Linksboven heb je een kop. Als je het aanklikt verschijnen icoontjes, waarvan 1 icoontje ongeveer dit trade logotje hebt < > Good luck. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Maar meeste vakjes zijn grijs en geen groen. Hij zegt dat ik heb niet genoeg geld maar ik heb meer dan 2 miljoen. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 ... het gaat om een maandelijks bedrag. Dus iedere maand (periode ingame natuurlijk) word er een bedrag bij je afgeschreven. Dus als je dik in de + staat kwa inkomsten... dan kan het wellicht wel. Als dit al het geval is.... dan begrijp ik er geen zak van. Bug wellicht? Reageren
Rivel Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Heb het ook, en love it! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Moet ik grote winst maken dan kan ik het kopen? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Moet ik grote winst maken dan kan ik het kopen? Als je niet in de rode cijfers terecht wil komen... ja. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Hoeveel $ is genoeg? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.