Jump to content

Cities XL

studio dewolf

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het, en speel het af en toe.

Leuke game, maar het mist voor mij wat meer afwerking.

Zeker ook dat gedoe met betalen voor die online crap, wat het echt niet de moeite is.

Als het al de moeite was, zie ik de mogelijkheid voor meer en betere betaalmogelijkheden.

Geplaatst: (bewerkt)

Zeker ook dat gedoe met betalen voor die online crap, wat het echt niet de moeite is.

Als het al de moeite was, zie ik de mogelijkheid voor meer en betere betaalmogelijkheden.

kan je dit spel ook gratis kopen (ik bedoel zonder die craps? en zonder online )

:cya:

Bewerkt: door NICKY!
Geplaatst:

kan je dit spel ook gratis kopen (ik bedoel zonder die craps? en zonder online )

Je hebt singleplayer. Dus ja....

Geplaatst:

dus je hoeft bijv. geen gebouwen online te kopen .. ?

Geplaatst:

dus je hoeft bijv. geen gebouwen online te kopen .. ?

Nee, al kan het in de toekomst wel handig zijn, als er meerdere addons zijn gekomen die speciaal met de online zooi komen.

Althans dat dacht ik, dus als je niet zeker weet over de koop ervan, ff diverse fora lezen over cities xl.

Geplaatst:

Ik heb probleem met grondstoffen. Ik heb geen water en olie. Wat moet ik doen? De industrie ontwikkelt niet meer door tekort water en olie.

Geplaatst:

Lijkt me slim om de trade op te gaan, en het te kopen.

Linksboven heb je een kop. Als je het aanklikt verschijnen icoontjes, waarvan 1 icoontje ongeveer dit trade logotje hebt < >

Good luck.

Geplaatst:

Maar meeste vakjes zijn grijs en geen groen. Hij zegt dat ik heb niet genoeg geld maar ik heb meer dan 2 miljoen.

Geplaatst:

... het gaat om een maandelijks bedrag. Dus iedere maand (periode ingame natuurlijk) word er een bedrag bij je afgeschreven.

Dus als je dik in de + staat kwa inkomsten... dan kan het wellicht wel.

Als dit al het geval is.... dan begrijp ik er geen zak van.

Bug wellicht?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...