Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Hoi, welke liedjes doen jouw denken aan GTA SA? Die van mij: - Ben de naam vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 David Guetta ft Akon - Sexy Bitch en de intro muziek van GTA SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Ik heb niet specifiek een liedje.. .. als ik een liedje hoor wat ook op de radio's van gta sa te horen is, dan moet ik eigenlijk pas denken aan gta sa, ander niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Guns'n'Roses - Welcome To The Jungle Ik heb er no eentje hoor, die me heel fel doet denken eraan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathPenalty Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 Ice Cube - Today Was A Good Day en America - Horse With No Name. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 A horste with no name van K-DST. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 Dear John - Radio X (Volgens mij ) Dit is een rotliedje maar het doet me er toch aan denken ;P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 Dear John - Radio X (Volgens mij ) Dit is een rotliedje maar het doet me er toch aan denken ;P Dat is op K-Rpse, hoe kan je di twee zenders nu verwisselen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 Radio X is gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 Dear John - Radio X (Volgens mij ) Dit is een rotliedje maar het doet me er toch aan denken ;P Dat is op K-Rpse, hoe kan je di twee zenders nu verwisselen? Komt omdat ik eerder altijd naar de radio luisterde, maar tegenwoordig heb ik de radio's uit staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 Dear John - Radio X (Volgens mij ) Dit is een rotliedje maar het doet me er toch aan denken ;P Dat is The letter that Johnny Walker Read van Asleep At The Wheel, op K-Rose natuurlijk met Mary-Beth. Altijd leuke radio. Ik moet zelf altijd denken aan SA bij Today was A Good Day door de Lowriders en door de rap natuurlijk, maar ik moet ook niet Runnin' Down A Dream vergeten van Tom Petty And The Heartbreakers. Maar het beste lied is toch wel All My Exes Lives In Texas, wat een fantastisch nummer! And All My Exes Lives In Texas..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 Cypress Hill : lowrider Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dylijn Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2009 Alle K-Rose liedjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 Alle K-Rose liedjes Wat voor soort genre is K-Rose? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 Alle K-Rose liedjes Wat voor soort genre is K-Rose? Country . Mooie liedjes hoor, zeker om in een goedkope wagen door de verwilderde afgelegen landschappn naar de ondergaande zon te cruisen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.