Nouveau_Riche Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 bij mij dre ft snoop dogg-Nuthin but a g thang en de rest van radio los sntos natuurlijk ook:d Reageren
Texture Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Young Maylay - San Andreas Theme song:D die echte is eg leuk Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Alle K-Rose liedjes Wat voor soort genre is K-Rose? Country, bijvoorbeeld Mississippi Man, Louisiana Woman, of All My exes Lives in Texas, of THe Letter That Johnny Walker Read. Lekkere muziek voor touren. Reageren
Killah-Wes Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Mc Eight - Hood Took Me Under Reageren
Pesimist Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Eigenlijk weet ik er wel een maar de naam niet het is een soort boerenliedje met een meisje en een man Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Eigenlijk weet ik er wel een maar de naam niet het is een soort boerenliedje met een meisje en een man Louisiana Woman and Mississippi Man? Klassieker , als je bij dat liedje nog niet aan SA denkt is er toch iets mis met je . Reageren
GTAJoel Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 The Gap Band - You dropped the bomb on me Reageren
Pesimist Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Eigenlijk weet ik er wel een maar de naam niet het is een soort boerenliedje met een meisje en een man Louisiana Woman and Mississippi Man? Klassieker , als je bij dat liedje nog niet aan SA denkt is er toch iets mis met je . Ja want die liedje was mn eerste leidje op de sanandreas radio daarom:D:d Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Eigenlijk weet ik er wel een maar de naam niet het is een soort boerenliedje met een meisje en een man Louisiana Woman and Mississippi Man? Klassieker , als je bij dat liedje nog niet aan SA denkt is er toch iets mis met je . Is er iets mis met mij dan? Ik ken dat liedje niet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Is er iets mis met mij dan? Ik ken dat liedje niet Ga eens een paar dagen SA spelen met K-Rose op, je zal het wel kennen... Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Is er iets mis met mij dan? Ik ken dat liedje niet Ga eens een paar dagen SA spelen met K-Rose op, je zal het wel kennen... Heb alleen nog maar naar Radio-X geluisterd.. ;p >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek weer ONtopic te gaan, er is nu wel genoeg spam geweest.<<< Reageren
Issie3222 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Kid Frost - La Raza ^^ Reageren
SalvatoreLeone Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Bij mij zijn er eigenlijk een hoop liedjes die me aan GTA:SA doen denken. Maar degenen die mij het meeste aan San Andreas doen denken zijn toch: Guns N Roses-Welcome To The Jungle Dr Dre ft. Snoop Dogg-Ain't Nuthin But A G-Thang America-Horse With No Name Coolio-Gangsta Paradise Ciao SalvatoreLeone Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Eigenlijk heeft ieder stuk in de verhaallijn wel een nummer waaran ik dan moet denken. Verhaallijn Los Santos: Coolio - Gangsters paradise Verhaallijn badlands: Welcome to the jungle. En andere hardrock nummers Verhaallijn San fierro: If you are going to San Francisco. En later Rob D- Clubbed to death Verhaallijn desert: White wedding - Billy idol, Ecstasy of gold - enrico morriane Verhaallijn Las venturas: Elvis - Viva las vegas, The godfather theme Return to Los Santos: Midlife crisis - faith no more, 3 doors down - kryptonite Reageren
.Corneria. Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Amerika-Horse with no name en Whitey Shafer-All My Ex's Live In Texas. .Corneria. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.