GTASAgam3r Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 In radio Los Santos is er lied van Dr Dre en snoop dogg en die heet denk ik its like this and like that Reageren
Badman Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Alle muziek van K-Rose (origineel ), vooral I Love A Rainy Night van Eddie Rabbit. Maar het liedje dat me het meest doet denken aan SA is toch wel Endorphine van C-Quence: daar heb ik heel veel mee rondgereden in SA, goeie oude tijd! Reageren
Smithie Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Pure westernliedjes. Ze doen me denken dat ik op pijn motof in de woestijn rondrijd. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 My face when im cruising through the badlands with a patriot and K-rose on. Zal wel genoeg zeggen . Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 My face when im cruising through the badlands with a patriot and K-rose on. Zal wel genoeg zeggen . Ik doe niet liever dan gewoon door die boerendorpjes cruisen met m'n Walton en K-dst of K-rose op Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 ik heb een nieuwe (krijg hem maar niet uit mijn hoofd ) : "INTRO" Reageren
Edegem Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 In radio Los Santos is er lied van Dr Dre en snoop dogg en die heet denk ik its like this and like that Het liedje heet Nuthin but a G thang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.