Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Hoi, kan mijn pc GTA III aan? Ik heb een Pentium CPU 2,80 GHz Kloksnelheid: 2,79 GHz 0,99 GB werkgeheugen Bij browser gebruik verbruikt hij 500 MB werkgeheugen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricovs Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Hoi, kan mijn pc GTA III aan? Ik heb een Pentium CPU 2,80 GHz Kloksnelheid: 2,79 GHz 0,99 GB werkgeheugen Bij browser gebruik verbruikt hij 500 MB werkgeheugen. zeker weten! kijk anders even op Wikigta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 zeker weten! kijk anders even op Wikigta En ik run het vanaf een USB stick, maakt dat nog uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricovs Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 zeker weten! kijk anders even op Wikigta En ik run het vanaf een USB stick, maakt dat nog uit? m'n broer kon SA spelen van mijn usb-stick dus ik denk niet dat het erg veel uitmaakt. Hoi, kan mijn pc GTA III aan? Ik heb een Pentium CPU 2,80 GHz Kloksnelheid: 2,79 GHz 0,99 GB werkgeheugen Bij browser gebruik verbruikt hij 500 MB werkgeheugen. dit zijn de minimum benodigdheden processor:pentium III or amd athlon van 700 mhz (niet ghz) 700 mb hardeschijf ruimte directX 8 videokaart en 128mb RAM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Hoi, kan mijn pc GTA III aan? Ik heb een Pentium CPU 2,80 GHz Kloksnelheid: 2,79 GHz 0,99 GB werkgeheugen Bij browser gebruik verbruikt hij 500 MB werkgeheugen. Dit gaat wel lukken! Ik speel III op een pentium laptop. Werkt goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Nee, ik denk niet dat hij het gaat runnen. Als de pc al een halve Gig gebruikt om een browser te runnen, kun je maar beter je ram uitbreiden. Kan je ook vertellen welke grafische kaart hebt in je pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) Het is mijn pc niet, en ik zit iedere keer op een andere pc, maar wel allemaal pc's met dezelfde specificaties. Edit: Nu verbruikt hij 100 MB voor de browser. Bewerkt: 29 april 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 Het is mijn pc niet, en ik zit iedere keer op een andere pc, maar wel allemaal pc's met dezelfde specificaties. Edit: Nu verbruikt hij 100 MB voor de browser. Heb je het al geprobeerd, is het gelukt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.