Michael_Scofield94941 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Hey Ik ben op zoek naar mods voor GTA SA:LC Weet iemand of deze bestaan en waar ik ze kan vinden ? Reageren
ricovs Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 zoek eens op GTA United dan heb je LC en VC. als het goed is kan je deze mod vinden bij GTAInside of GTA worldmods. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Die heb ik al, maar ik heb GTA SA:LC mods nodig, zoals map mods Reageren
ricovs Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 bedoel je dat je SA en LC maps in een game hebt? of dat je naar het gedeelte van LC in de missie Saint Mark's Bistro kan? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Ik heb de mod, SA:LC, gedownload, dat vervangt de volledige SA map door LC, maar ik zou graag een map mod uit GTA III hierbij zetten, dus een mod uit GTA 3 in SA:LC zetten. >>> Door VWO-er: Quote-piramides wederom verwijderd (erg zinloos en irritant om één bericht boven je te citeren) en verplaatst naar de modding-sectie > Overige Hulp.<<< Reageren
ricovs Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Ik heb de mod, SA:LC, gedownload, dat vervangt de volledige SA map door LC, maar ik zou graag een map mod uit GTA III hierbij zetten, dus een mod uit GTA 3 in SA:LC zetten. >>> Door VWO-er: Quote-piramides wederom verwijderd (erg zinloos en irritant om één bericht boven je te citeren) en verplaatst naar de modding-sectie > Overige Hulp.<<< dat kan niet denk ik. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 (bewerkt) Ik heb de mod, SA:LC, gedownload, dat vervangt de volledige SA map door LC, maar ik zou graag een map mod uit GTA III hierbij zetten, dus een mod uit GTA 3 in SA:LC zetten. >>> Door VWO-er: Quote-piramides wederom verwijderd (erg zinloos en irritant om één bericht boven je te citeren) en verplaatst naar de modding-sectie > Overige Hulp.<<< dat kan niet denk ik. Ok dan Bewerkt: 24 november 2009 door Michael_Scofield94941 Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Wat voor maps wil je erin zetten? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Wat voor maps wil je erin zetten? Gevangenissen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.