Jump to content

GTA SA:LC Mods

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik ben op zoek naar mods voor GTA SA:LC

Weet iemand of deze bestaan en waar ik ze kan vinden ?

Geplaatst:

zoek eens op GTA United

dan heb je LC en VC.

als het goed is kan je deze mod vinden bij GTAInside of GTA worldmods.

Geplaatst:

bedoel je dat je SA en LC maps in een game hebt?

of dat je naar het gedeelte van LC in de missie Saint Mark's Bistro kan?

Geplaatst:

Ik heb de mod, SA:LC, gedownload, dat vervangt de volledige SA map door LC, maar ik zou graag een map mod uit GTA III hierbij zetten, dus een mod uit GTA 3 in SA:LC zetten.

>>> Door VWO-er: Quote-piramides wederom verwijderd (erg zinloos en irritant om één bericht boven je te citeren) en verplaatst naar de modding-sectie > Overige Hulp.<<<

Geplaatst:

Ik heb de mod, SA:LC, gedownload, dat vervangt de volledige SA map door LC, maar ik zou graag een map mod uit GTA III hierbij zetten, dus een mod uit GTA 3 in SA:LC zetten.

>>> Door VWO-er: Quote-piramides wederom verwijderd (erg zinloos en irritant om één bericht boven je te citeren) en verplaatst naar de modding-sectie > Overige Hulp.<<<

dat kan niet denk ik.

Geplaatst: (bewerkt)

dat kan niet denk ik.

Ok dan :)

Bewerkt: door Michael_Scofield94941

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...