Casss Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 (bewerkt) De onderwerp naam zegt het al. Geeft GTA IV schade aan pc's? Mijn laptop is er mogelijk door gecrasht! Bij mij eigen computer neem ik wel altijd risico,s als ik een spel instaleer Maar mijn computer is te sloom en te oud voor IV, geeft het schade aan pc's? Ik wil het nu namelijk instaleren op de computer van mijn vader en moeder! Bedankt Snel antwoorden graag EDIT: De laptop is stuk omdat het mame board kapot is. Komt dit door GTA IV? Gta-kneusje Bier smile is lol Bewerkt: 1 december 2009 door Gta-kneusje Reageren
Kryziek Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Miss word je laptop te warm. Als hij te warm word gaan ze uit om meer schade te voorkomen. Reageren
Casss Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Miss word je laptop te warm. Als hij te warm word gaan ze uit om meer schade te voorkomen. Sorry ik had het nog niet goed uitgelegd. De laptop viel uit en reageerde NERGENS meer op, hij ging ook niet aan en gaf ook geen kik toen ik hem aan de stroom legde. En ik heb een keer met dat ding acht uur GTA IV gespeeld en er gebeurde niks, toen hij ging crashen stond ie pas een halfuur aan :l Maar ja, dat kon jij ook niet weten! Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 memory leaking, daardoor crasht hij en dat is gewoon te fixen door de CMOS batterij eruit te halen op je meoderbord, al dit er bij een laptop anders uitziet. Reageren
S_enna Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 gaat hij ook niet aan na een tijdje wachten Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 gaat hij ook niet aan na een tijdje wachten Waarschijnlijk niet hé, anders had hij het wel al gezegd Reageren
Casss Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 gaat hij ook niet aan na een tijdje wachten Nope we hebben 3 dagen gewacht Reageren
S_enna Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 steve dat is niet uit zijn tekst te zien duss Reageren
Casss Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 memory leaking, daardoor crasht hij en dat is gewoon te fixen door de CMOS batterij eruit te halen op je meoderbord, al dit er bij een laptop anders uitziet. En nu in het nederlans graag Enne, sorry hoor maar mijn vraag was of het schadelijk is voor staande pc's Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 gaat hij ook niet aan na een tijdje wachten je meot dus die batterij eruit halen en herplaatsen. laten we duidelijk zijn, de memory leaking maakt geen enkele schade aan, het kan voor problemen zorgen zoals hier, dat je pc door corrupte CMOS data dat de pc neit start, dit is echt het ergste wat er kan gebeuren. Je moet die CMOS legen dmv een jumper of de batterij herplaatsen. Reageren
Casss Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 gaat hij ook niet aan na een tijdje wachten je meot dus die batterij eruit halen en herplaatsen. laten we duidelijk zijn, de memory leaking maakt geen enkele schade aan, het kan voor problemen zorgen zoals hier, dat je pc door corrupte CMOS data dat de pc neit start, dit is echt het ergste wat er kan gebeuren. Je moet die CMOS legen dmv een jumper of de batterij herplaatsen. En kan memory blabla ook gebeuren bij een staande pc Want ik heb nog steeds GEEN antwoord op mijn vraag IS GTA IV SCHADELIJK VOOR STAANDE PC'S Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 (bewerkt) steve dat is niet uit zijn tekst te zien duss Maar het is wel logisch dat hij het al getest gaat hebben En nee, GTA IV is niet schadelijk voor staande PC's Bewerkt: 24 november 2009 door Michael_Scofield94941 Reageren
S_enna Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 (bewerkt) als de pc de minimum eise heeft zou het geen probleem moeten zijn Bewerkt: 24 november 2009 door S_enna Reageren
Casss Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 (bewerkt) Hmm... Oke Ik moet het echt zeker weten want als er iets fout gaat op de computer zijn we heel veel kwijt :O En dan bedoel ik heel heel heel heeel veel belangrijks, maar niet belangrijk voor jullie Dus als je beweert dat het schade geeft zeg het dan Bewerkt: 24 november 2009 door Gta-kneusje Reageren
S_enna Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 als ge he dan niet zo vertrouwt maak dan eerst een backup van uw pc's belanrijkste bestanden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.