Jump to content

GTA IV, geeft het schade aan Pc's?


Casss

Recommended Posts

en ook dat is al uitgelegt dat dat neit kan.

Waarom zou dat dan niet kunnen? Ik GTA IV op een andere schijf staan dan mijn hoofdpartitie van Windows en dat werkt prima, en zoveel verschil zit er niet in de benadering van een externe hardeschijf en een interne hardeschijf in Windows... Het enige verschil is de (veel) langzamere interface.

Link to comment
Delen op andere websites

en ook dat is al uitgelegt dat dat neit kan.

Waarom zou dat dan niet kunnen? Ik GTA IV op een andere schijf staan dan mijn hoofdpartitie van Windows en dat werkt prima, en zoveel verschil zit er niet in de benadering van een externe hardeschijf en een interne hardeschijf in Windows... Het enige verschil is de (veel) langzamere interface.

Ik heb gehoord dat het miss niet kan ivm securom

Link to comment
Delen op andere websites

en ook dat is al uitgelegt dat dat neit kan.

Waarom zou dat dan niet kunnen? Ik GTA IV op een andere schijf staan dan mijn hoofdpartitie van Windows en dat werkt prima, en zoveel verschil zit er niet in de benadering van een externe hardeschijf en een interne hardeschijf in Windows... Het enige verschil is de (veel) langzamere interface.

nee vanwege securom, waarvna verplicht is dat eht op de pc start, je zult anders een error krijgen, namelijk 'securom failed to launch [2000]' ik heb het zelf geprobeert met switch van xp naar 7 en het werkt neit omdat op 7 toen geen securom was geinstalleert.

Link to comment
Delen op andere websites

en ook dat is al uitgelegt dat dat neit kan.

Waarom zou dat dan niet kunnen? Ik GTA IV op een andere schijf staan dan mijn hoofdpartitie van Windows en dat werkt prima, en zoveel verschil zit er niet in de benadering van een externe hardeschijf en een interne hardeschijf in Windows... Het enige verschil is de (veel) langzamere interface.

nee vanwege securom, waarvna verplicht is dat eht op de pc start, je zult anders een error krijgen, namelijk 'securom failed to launch [2000]' ik heb het zelf geprobeert met switch van xp naar 7 en het werkt neit omdat op 7 toen geen securom was geinstalleert.

Als ik nou de securom erbij zet in de ext schijf

Of is dat illigaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Al installeer je IV gewoon op de externe HDD, en Securom op je interne HDD lijkt me dat het dan moet werken. Alleen komen alle laad schermen 20 keer langs omdat externeHDD niet de meest snelle manier is om iets te laden.

Link to comment
Delen op andere websites

en ook dat is al uitgelegt dat dat neit kan.

Waarom zou dat dan niet kunnen? Ik GTA IV op een andere schijf staan dan mijn hoofdpartitie van Windows en dat werkt prima, en zoveel verschil zit er niet in de benadering van een externe hardeschijf en een interne hardeschijf in Windows... Het enige verschil is de (veel) langzamere interface.

nee vanwege securom, waarvna verplicht is dat eht op de pc start, je zult anders een error krijgen, namelijk 'securom failed to launch [2000]' ik heb het zelf geprobeert met switch van xp naar 7 en het werkt neit omdat op 7 toen geen securom was geinstalleert.

Als ik nou de securom erbij zet in de ext schijf

Of is dat illigaal?

Weet jij waar securom zich allemaal heen schrijft? ik niet, het is de meest geavanceerde beveiliging voor games, dus laat zich niet zo makkelijk om de tuin lijden, en daarbij, securom schrijft zich sowieso in je windows folder, register en appdata, hoe jij dat wou faken op een externe HDD is mij een vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Al installeer je IV gewoon op de externe HDD, en Securom op je interne HDD lijkt me dat het dan moet werken. Alleen komen alle laad schermen 20 keer langs omdat externeHDD niet de meest snelle manier is om iets te laden.

Oke :)

Maar hiervoor heb ik een ander topic :)

Link to comment
Delen op andere websites

welke edit? er is geen ene edit geweest

JAWEL BETER KIJKEN smile3.gif

Bij welke post dan?

EDIT: Ooh, je bedoelt de hoofdpost.

1. Een Mame Board bestaat niet. Ik denk dat je Moederbord of Main Board bedoeld.

2. Nee, door IV komt het niet hoor.

Laatst toen er iemand in China zijn glas liet vallen op de grond zakte ik zomaar door mn bed heen! DAT MOET WEL DOOR DIE PERSOON ZIJN GEKOMEN DIE HET GLAS LIET VALLEN HOOR![/sarcarsm]

Gozer, het is gewoon toeval, geloof het nou maar. :')

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

welke edit? er is geen ene edit geweest

JAWEL BETER KIJKEN :)

niet zo brutaal jij, hoe kan ik weten dat jij je beginpost update?

verder staat er echt een weer een domme vraag in die update, die vraag wijst er alleen op dat je het hele topic niet hebt gelezen en onze hulp dud zonde van de tijd was.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had ik ook met GTA SA.

Ik trok me voedingskabel uit me PC en ging een nachtje slapen.

Volgende ochtend ging hij weer aan.

Dit duidt op overhitting, toch?

Ik snap niet waarom je überhaupt die voedingskabel eruit hebt getrokken, dat maakt namelijk niks uit. Daarnaast zou het van alles kunnen zijn, maar oververhitting kan de mogelijke boosdoener zijn ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had ik ook met GTA SA.

Ik trok me voedingskabel uit me PC en ging een nachtje slapen.

Volgende ochtend ging hij weer aan.

Dit duidt op overhitting, toch?

Ik snap niet waarom je überhaupt die voedingskabel eruit hebt getrokken, dat maakt namelijk niks uit. Daarnaast zou het van alles kunnen zijn, maar oververhitting kan de mogelijke boosdoener zijn ja.

Als ie oververhit was zou hij het nu wel down he...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...