Jump to content

GTA IV, geeft het schade aan Pc's?


Casss

Recommended Posts

welke edit? er is geen ene edit geweest

JAWEL BETER KIJKEN :)

niet zo brutaal jij, hoe kan ik weten dat jij je beginpost update?

verder staat er echt een weer een domme vraag in die update, die vraag wijst er alleen op dat je het hele topic niet hebt gelezen en onze hulp dud zonde van de tijd was.

Sorry... :$

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had ik ook met GTA SA.

Ik trok me voedingskabel uit me PC en ging een nachtje slapen.

Volgende ochtend ging hij weer aan.

Dit duidt op overhitting, toch?

Ik snap niet waarom je überhaupt die voedingskabel eruit hebt getrokken, dat maakt namelijk niks uit. Daarnaast zou het van alles kunnen zijn, maar oververhitting kan de mogelijke boosdoener zijn ja.

Weet niet, het is altijd handig dat als je pc overhit is geraakt dat hij even van de stroom is. ( Lijkt me... )

En ook al had ik 'm erin gelaten, what does it sence? XD

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Alsof je PC stroom gebruikt als hij uitstaat. Er zal misschien iets van stroom gebruikt worden voor een lampje op het "mame bord", maar voor de rest gebruikt dat ding echt geen stroom.

Ja, me lampje op me voedingsblok ( of hoe het ook mag heten ) , daar brand een lichtje op. En wat geeft die lichtje aan? Dat er spanning is op dat blok, jaaa. Toch gebruikt dat stroom he :7

Link to comment
Delen op andere websites

Alsof je PC stroom gebruikt als hij uitstaat. Er zal misschien iets van stroom gebruikt worden voor een lampje op het "mame bord", maar voor de rest gebruikt dat ding echt geen stroom.

Ja, me lampje op me voedingsblok ( of hoe het ook mag heten ) , daar brand een lichtje op. En wat geeft die lichtje aan? Dat er spanning is op dat blok, jaaa. Toch gebruikt dat stroom he :7

Ben je nou echt zo dom, of doe je net alsof? Ik heb namelijk in mijn post gezegd dat er misschien iets van een lampje brand. Dat is iets heel anders dan dat je processor, geheugen en grafische kaart e.d. stroom gebruiken. Dus voortaan toch even wat beter lezen voor je lollig gaat lopen doen. Dank u!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...