Little Jacob Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Hey! Ik heb de nieuwste patch (1.0.0.4) geinstalleerd en ik vroeg me af of deze al te modden is en zo ja, wat de risico's daarvan zijn. Het enigste wat ik nodig heb is een soort teleport script waar je zelf coordinaten kan toevoegen, zo kan ik verder gaan met het betreden van 'hidden interiors'. Ik gebruik geen mods op MP, laat dat duidelijk zijn LJ Reageren
.Senne Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380830 In dat topic vind je een .asi loader, en dan heb je enkel nog je trainer nodig. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 OK, thanks. Heb nu Native Trainer (echt een super trainer!). Ik vroeg me af of het mogelijk is om de cutscene interiors te laden, als ik naar binnen ga staat alles ongeladen zoals je kunt zien bij een filmpje van KaiShockwave als ik me niet vergis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.