gamepik Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Hallo, Ik heb gehoord dat er een savegame is voor GTA San andreas. Maar waar kan ik de goeie savegame vinden. Ik heb er al een paar gedownload en uitgepakt, maar deze waren ook gewoon bij het begin en hadden alleen een andere naam. (filename) Kan iemand mij helpen? Thnx! Reageren
Piraatje Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 (bewerkt) Als je op het forum bij "GTA San Andreas" kijkt, en dan bij "SA: Missie hulp" en dan "SA: Savegame aanvraag" kun je een savegame aanvragen. Als je met "een savegame" een 100% (uitgespeelde) savegame bedoelt: Die kun je er vast en zeker vinden! Let wel op de versie van de savegame en de versie van je spel, die moeten hetzelfde zijn. De versie van je spel kan je bij het pauzemenu zien, rechts onderaan. Piraatje EDIT: Hier kun de savegames van alle missies downloaden van verdie 1: http://www.gtaforum.nl/topic/44151-grand-theft-auto-san-andreas-v1/ En hier van versie 2: http://www.gtaforum.nl/topic/33491-grand-theft-auto-san-andreas-v2/ ***Dank aan SummerBase, Typhoon en -Matthijs-.*** Bewerkt: 24 november 2009 door Piraatje Reageren
gamepik Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 (bewerkt) Oke, top! Bedankt voor die link. & nog 1 vraagje, kan je een savegame opslaan of niet? Of kan dat alleen bij een bijv. 80% savegame? & elke keer als ik GTA SA opstart maakt hij een nieuwe map van GTa SA aan. Dat betekent dat ik dan eleke keer op nieuw dat bestand in User files moet zetten.. Kan ik dit voorkomen? Bewerkt: 25 november 2009 door gamepik Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 (bewerkt) Oke, top! Bedankt voor die link. & nog 1 vraagje, kan je een savegame opslaan of niet? Of kan dat alleen bij een bijv. 80% savegame? & elke keer als ik GTA SA opstart maakt hij een nieuwe map van GTa SA aan. Dat betekent dat ik dan eleke keer op nieuw dat bestand in User files moet zetten.. Kan ik dit voorkomen? Ja een savegame kan je zelf nog opslaan. En hoe bedoel je "hij maakt een nieuwe map van gta sa aan" ? Dat betekent dat je PC 4.68GB moet kopiëren waardoor je PC toch wel wat meer CPU in beslag gaat nemen en je PC slomer zal worden met het runnen van SA totdat gta sa klaar is met kopiëren. Of bedoel je gta san andreas user file's? Nu ik dat lees xD Probeer anders de savegame in je data map te plakken Bewerkt: 26 november 2009 door coolnniek9 Reageren
gamepik Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Oke, top! Bedankt voor die link. & nog 1 vraagje, kan je een savegame opslaan of niet? Of kan dat alleen bij een bijv. 80% savegame? & elke keer als ik GTA SA opstart maakt hij een nieuwe map van GTa SA aan. Dat betekent dat ik dan eleke keer op nieuw dat bestand in User files moet zetten.. Kan ik dit voorkomen? Ja een savegame kan je zelf nog opslaan. En hoe bedoel je "hij maakt een nieuwe map van gta sa aan" ? Dat betekent dat je PC 4.68GB moet kopiëren waardoor je PC toch wel wat meer CPU in beslag gaat nemen en je PC slomer zal worden met het runnen van SA totdat gta sa klaar is met kopiëren. Of bedoel je gta san andreas user file's? Nu ik dat lees xD Probeer anders de savegame in je data map te plakken Jaa dat bedoel ik inderdaad. En hoe plaats ik hme im me data map? ik heb daar allemala niet zoveel verstand van. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Je klikt op start, dan op Deze Computer Dan klik je op (C:) > Dan op Program Files > Dan op Rockstar games > Dan op GTA San Andreas > Dan op Data. Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Savegames plaats je naar mijn weten in Mijn Documenten > GTA: San Andreas User Files, hoor. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Savegames plaats je naar mijn weten in Mijn Documenten > GTA: San Andreas User Files, hoor. Als je wat beter leest dan zie je dat hij aangegeven heeft dat elke keer hij SA start er een nieuwe map aangemaakt word, de "GTA San Andreas User Files" map. Waardoor deze naar zijn standaard behoren schakelt. En aangezien mijn savegames het niet doen in mijn user files map werken ze wel in me data map. Dit probleem heb ik nu niet meer, omdat ik een gedownloade versie had. Ik begin twijfelen te krijgen of je dit spel wel legaal hebt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.