Piraatje Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Hey, ik heb in de TV commercial van GTA IV (niet trailer #2, maar de TV commercial) een stukje gezien, waar Niko en Roman in een gang lopen (volgens mij naar Florians/Bernies huis, maar dat weet ik niet zeker), daarna trapt Niko een deur in. Als ze lopen zegt Roman: "Don't do anything stupid cousin!" Dit is in een cutscene van een missie, weten jullie welke missie? Piraatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spel Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 (bewerkt) Hey, ik heb in de TV commercial van GTA IV (niet trailer #2, maar de TV commercial) een stukje gezien, waar Niko en Roman in een gang lopen (volgens mij naar Florians/Bernies huis, maar dat weet ik niet zeker), daarna trapt Niko een deur in. Als ze lopen zegt Roman: "Don't do anything stupid cousin!" Dit is in een cutscene van een missie, weten jullie welke missie? Piraatje Ja, de missie 'Uncle Vlad', dit zegt Roman meteen als ze vertrekken van zijn cab depot. Oeps, fout gelezen, de missie waar Niko de deur intrapt heet 'Weekend at Florians'. Bewerkt: 24 november 2009 door Spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Hij zegt toch Florian/Bernie's huis? Dus het is de missie Weekend at Florians . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spel Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Hij zegt toch Florian/Bernie's huis? Dus het is de missie Weekend at Florians . Ja ja, ik heb het al aangepast. Ik las het verkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Nee, het klopt nog niet. Het geluidsfragment is uit 'Uncle Vlad' terwijl de cutscene uit 'Weekend at Florian's' komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piraatje Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 bedankt! Het geluid is idd van Uncke Vlad en de beelden van Weekend at Florians. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 bedankt! Het geluid is idd van Uncke Vlad en de beelden van Weekend at Florians. Klopt, je hoort het Roman zeggen in de auto terwijl jullie een discussie hebben. In de trailer is het fragment ergens anders geplaatst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Uum Twano, ik denk niet dat dat er toedoet als hij het al gevonden heeft wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Uum Twano, ik denk niet dat dat er toedoet als hij het al gevonden heeft wel? Ik zeg het even voor de duidelijkheid, meneer Cuban. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.