Jump to content

Prison Break


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey iedereen :)

Ik heb net weer Prison Break gekeken, en ik vind het echt helemaal te gek .

Net was een aflevering over dat Michael uit de Sona gevangenis in Panama ontsnapte.

Wat vinden jullie van Prison Break ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind prison break niet zo heel leuk programma.. Heb het wel een paar keer gekeken maar het spreekt mij niet aan..

Ik wist wel dat jij van prison break hield.. Want je bent al met 3 machina(of hoe je het ook spelt) bezig die over het ontsnappen uit een gevangenis gaan..

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind prison break niet zo heel leuk programma.. Heb het wel een paar keer gekeken maar het spreekt mij niet aan..

Ik wist wel dat jij van prison break hield.. Want je bent al met 3 machina(of hoe je het ook spelt) bezig die over het ontsnappen uit een gevangenis gaan..

Ja :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk bijna geen TV, maar als er iets is wat ik ziek veel kijk is het Prison Break. Ik heb seizoen 1 tm 3 op DVD, 4 ga ik binnenkort ook halen. Ik heb de serie nu al wel 8 keer gezien denk ik :puh: . Binnenkort SZ4 en de The Final Break kopen, en dan is mijn prison break collectie helemaal compleet! Geniale serie!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk bijna geen TV, maar als er iets is wat ik ziek veel kijk is het Prison Break. Ik heb seizoen 1 tm 3 op DVD, 4 ga ik binnenkort ook halen. Ik heb de serie nu al wel 8 keer gezien denk ik :puh: . Binnenkort SZ4 en de The Final Break kopen, en dan is mijn prison break collectie helemaal compleet! Geniale serie!

Cool, ik heb seizoen 1-3 ook op dvd, binnenkort seizoen 4 ( heb ik ook al volledig gezien op tv ) en The Final Break heb ik ook al gezien, maar ik ga hem toch nog kopen als hij uitkomt op dvd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...