AlPacino Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 Ik heb een paar nieuwe auto's in me spel gezet en hij loopt steeds vast Als ik dan bijvoorbeeld op ESCAPE druk kom ik op het bureaublad en is GTA weg Komt dit omdat ik (te veel) nieuwe auto's heb of is er een andere reden? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb namelijk ook geen Back-ups gemaakt... Alvast bedankt!! Reageren
Robienske Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 (bewerkt) Het is slimmer om back-ups te maken. Kopieer je savegames naar een nieuw mapje en installeer vice-city opnieuw. En dan probeer je het opnieuw. Let op ! Kopieer ook je mods naar een nieuw mapje. Bewerkt: 23 juni 2004 door robienske Reageren
AlPacino Geplaatst: 23 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 Ik heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd maar dan zijn die nieuwe auto's er nog steeds Overigens is dit de foutmelding: Unhandled Exception: c0000005 At Address: 00541129 Reageren
Arjen Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 Dat kan niet. Dat is onmogelijk. Als je hem opnieuw installeerd kunnen de gedownloade auto's er niet in zitten. Of je hebt de verkeerde installatie cd. Reageren
Siender Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 (bewerkt) Dat is waar wat cortez zegt Edit door 8-Ball: wat een raar bericht! zeker om hoger in rang te komen! Niet meer doen a.u.b! <_< Bewerkt: 23 juni 2004 door 8-Ball Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.