Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

kan je al de auto's/maps enz.. veranderen in GTA:SA?

kan je t mischien met de GTA:VC tools doen? of is VC heeeel anders opgebouwd dat die tools helemaal nie3t meer werken voor GTA:SA?

Geplaatst:

je kan veel dingen nog gewoon met de GTA vc tools doen bijvoorbeeld txd vieuwer (als het goed is ) want ik neem aan dat je bij gta sa ook txd's heb

en modden kan je natuurlijk altijd met ieder spel het enige is dat er niet voor elk spel handige tools

Geplaatst:

Volgens mij kan je ook nog gewoon de .dff bestanden van VC in SA gebruiken. Bij GTA3 -> GTA:VC kon dat ook en SA werkt net zoals VC met .img systeem :lol:

Geplaatst: (bewerkt)

Nou de belangrijkste bestanden voor modden in SA (img files) kan ik niet uitlezen met VC tools. (IMG Tool v1.3 & ImgEd 0.2) :o

Edit:

Gebruik iRipper 1.8 (www.tocaedit.com) :)

Die doet het wel bij mij Yah!

Bewerkt: door LouNGeR
Geplaatst:
Nou de belangrijkste bestanden voor modden in SA (img files) kan ik niet uitlezen met VC tools. (IMG Tool v1.3 & ImgEd 0.2) :o

Edit:

Gebruik iRipper 1.8 (www.tocaedit.com) :)

Die doet het wel bij mij Yah!

ja bedankt! alleen je kan nix editen :( nog... ik w8 wel ff tot dat de echte tools uit komen :)

Geplaatst:

ah ik kan t editen maar het werkt niet :( ik open de player.img met iripper en haal de .dff en .dtx van de head en face ik maak er hollandse vlaggetjes op :) en ingame zie ik nix :( en als ik player_face.tdx verander met hollandse vlaggetjes loopt ie vast en als ik de police.tdx verander met hollandse vlaggetjes zie je ook nix :( hoe kan dit?

Geplaatst:

Een aantal belangrijke bestanden bestanden zijn van formaat gewijzigd:

De img files hadden bij VC nog een aparte DIR-file ( een soort index), maar dit zit nu in de IMG file zelf.

DFF formaat heeft een paar kleine wijzigingen ondergaan.

TXD formaat is niet heel erg veel veranderd, behalve wat velden in de headers.

COL formaat is grotendeels hetzelfde gebleven, er is alleen een shaduw model bijgekomen.

De main.scm is van opzet gewijzigd, maar niet te drastisch...

Een andere fixe wijziging is dat er nu IPL-files zijn in binair formaat die opgeslagen zijn in de IMG files...

Er wordt door de exprts heel hard gewerkt om dit allemaal uit te vogelen en een set tools te creeeren, waarmee iedereen weer aan de slag kan...

geduld.....

Geplaatst:

ja srr maar khep zo weinig geduld :) ik wil snel zijn om 1 vna de eerste maps/mod online te kkrijgen :) (auto's zullen later komen khep niet zo veel ervaring met moddelen) maar mappen kank best goed khep maanden counter-strike's map gemaakt en quake maps enz..

Geplaatst: (bewerkt)

tsja gta huizen zijn niet bepaald gedetailleerd om maar zo te zeggen :puh:

Mja, dit speel heeft wel meer wijzigingen ondergaan in de engine....

Zo kon je in Vice City bijvoorbeeld het gewicht van een motor op 50000 zetten, en dan kon je alles aan de kant beuken, als je dat in SA probeerd, doet je motor net alsof ie zwaarder dan de zwaartekracht is :rolleyes:

De belichtings instellingen in timecyc.dat is totaal anders, en fistfite.dat is compleet verdwenen, en inbegrepen in een nieuw bestand melee.dat, dat tevens een nieuwe soort combo scripts bevat.

Bewerkt: door LouNGeR

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...