Jump to content

GTA4 Hapert (PC)


Ognebur

Recommended Posts

Wat zijn jullie weer lekker kinderachtig bezig... Hier heeft de topic starter toch geen reet aan?

Waar hij wel wat aan heeft:

Je processor is waarschijnlijk net genoeg om het spel op low te spelen met alles zo laag mogelijk en dan haal je misschien een redelijke framerate, maar veel hoger zal niet mogelijk zijn. Dit is natuurlijk wel mits je een fatsoenlijke videokaart hebt, maar we hebben dus geen flauw benul wat voor kaart er in je PC zit... Maar verwacht echt geen wonderen bij GTA IV met die processor.

Link to comment
Delen op andere websites

dan kan jij direct je woordkennisaward gaan ophalen.

Analfabeet: Een mens dat niet kan lezen een schrijven. Nou volgens mij kan ik wel schrijven hoor, anders had ik dit niet kunnen typen ;)

Analfabeet: Een mens dat niet kan lezen een schrijven, van wikipedia en de rest 5 keer gecontroleerd op typefouten?

Mature!

serieus, ik weet dat ik kut typ en dat kan me ook weinig boeien, dat ik mijn posts na meot kijken weet ik ook al en verder heb ik veel moeite met spellen en zinsopbouw, van wikipedia, echt dream on, mijn woordenschat is makkelijk groter dan die van jou en de meesten hier, dus om dat te zeggen is wel heel erg easy. Ik kan ook zeggen, 'dat antwoord heb je van een ander forum'

>>> Door Jacky-2007: Doorgehaald wat geen correct Nederlands is. Houdt je taalgebruik verder binnen de gebruikelijke omgangsnormen alstublieft.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Die Athlon van hem in gewoon een Phenom (1) met 2 core's. Er zit wel degelijk Level 3 cache in, wesley123. Je kunt er gewoon GTA IV op spelen op low settings, dus dat kan niet de oorzaak zijn van de lagg. Verder denk ik dat de videokaart te slecht is. Als de topcistarter nu eens naar zijn start knop gaat, in het zoekvlak van het menu "dxdiag"typt, en dan naar het tabblad beeldscherm gaat, kan hij daar zijn grafische kaart achterhalen. Als je dat even hier wilt posten kunnen wij bepalen of dat inderdaad de oorzaak is. Verder kun je ook het topic van wesley123 over het verhelpen van framedrops lezen, wat mogelijk een oorzaak is.

En nu verder geen gezeik meer over analfabeten en woorderschat e.d, dat is totaal niet relevant aan dit topic en behoorlijk sfeerverpestend.

>>> Door Jacky-2007: Goed punt, maar leave this up to us. 8) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...