jordib12 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 eey, Ik wil graag FIFA MANAGER 10 kopen voor me laptop, maar ik wil weten als m'n laptop dat aankan, ik hb absoluut genoeg geheugen, maar hoe kan ik weten dat m'n pc het effectief aankan? Het spel zegt wat ik allemaal moet hebben om het te kunnen spelen, maar ik zou begot niet weten of mijn laptop het aankan en of ik dat ergens kan zien, want zou zonde zijn moest ik spel kopen, en uiteindelijk blijkt het niet te kunnen... ALVAST BEDANKT! @ Weet niet echt waar plaatsen! Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Misschien kun je dan je computer specs posten? Dan kunnen wij bepalen of het spel op je PC past. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Download Flitskikker Infotool, bekijk de resultaten en vergelijk het met de specificaties van het spel: [table=simple] Besturingssysteem|Windows 2000, Windows Vista, Windows XP Processor|1,3 GHz Pentium III of gelijkwaardig Hardeschijfruimte|12,0 - 12,5 GB Videokaart|64 MB Geluidskaart|DirectX 9.0c compatible [/table] Reageren
jordib12 Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2009 TNX, ik heb zojuist ook een site gevonden waar ik het kan testen! toch bedankt voor de vlugge reactie! Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Laat me raden? www.canyourinit.com? In dat geval, post je specs hier, die site werkt niet bepaald nauwkeurig en bevat veel fouten. Reageren
jordib12 Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Laat me raden? www.canyourinit.com? In dat geval, post je specs hier, die site werkt niet bepaald nauwkeurig en bevat veel fouten. specs? Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Specs (specificaties) van je PC. Dus je processor, je videokaart, je hoeveelheid RAM geheugen. Dat zijn de belangrijkste punten. Reageren
jordib12 Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Waar op m'n laptop kan ik alles zien van gegevens? Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 (bewerkt) Download Flitskikker Infotool, bekijk de resultaten en vergelijk het met de specificaties van het spel: [table=simple] Besturingssysteem|Windows 2000, Windows Vista, Windows XP Processor|1,3 GHz Pentium III of gelijkwaardig Hardeschijfruimte|12,0 - 12,5 GB Videokaart|64 MB Geluidskaart|DirectX 9.0c compatible [/table] Waar op m'n laptop kan ik alles zien van gegevens? Bewerkt: 25 november 2009 door Galiorix Reageren
jordib12 Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Maar ik snap dat systeem niet? Wat moet je met die links doen van flitskikkerinfotool? Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Lees eerst dit topic door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.