The Outlaw Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 De topic naam zegt het all, heb je ook van die momenten bij een muziek of film fragment waarbij de kriebels over je lichaam lopen of je vol schiet met tranen? Vertek je ervaringen hier in dit topic over de 2 vb: Muziek en film. Muziek: Ik kreeg echt de kriebels van het concert dat Queen gaf in het wembley stadium al die mensen gezamelijk met de handen ineen en meezingend echte harmonie dat zie je niet meer vaak. Film: Ik schoot echt bijna vol met tranen toen Leonardo Di Caprio en KAte winslet op het puntje van de Titanic stonden en op het punt stonden om worden meegezogen te worden. Echt heel sentimenteel werd ik ervan, elkaar liefde verklarend En nu jullie Reageren
-Richard- Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Ik schoot echt bijna vol met tranen toen Leonardo Di Caprio en KAte winslet op het puntje van de Titanic stonden en op het punt stonden om worden meegezogen te worden. Echt heel sentimenteel werd ik ervan, elkaar liefde verklarend En nu jullie Haha, ik was in slaap gevallen tijdens die film. Het duurde allemaal zo-lang... Muziek: ...ehm, daar ga ik nog even over nadenken. Ik edit hem later wel. Film: Als John Coffey (Michael Clarke Duncan) in de "The Green Mile" op de elektrische stoel word gezet. Reageren
Yohan Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Ik was ook in slaap gevallen tijdens Titanic.. :lol: Muziek: Pulp Fiction, je weet wel het begin... B) Film: The Lord Of The Rings; The Return Of The King De scene in Mt. Doom, wanneer Gollum de ring probeert te jatten en Frodo even over gaat naar de ''Dark Side''.. Reageren
Esther Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Waar ik de kriebels van krijg mmmmm Bij muziek: Googoo dolls met het nummer Iris (zit trouwens in de film: City of Angels) Bij Film: The Rock, de main theme, echt kippevel krijg ik daarvan! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Gek dat jullie allemaal toch bij de film Ttanic in slaap vallen, het is een erg realistische film hoot die ons meeneemt naar de laaste dagen van het schip en ons laat zien hoe de rijken in hun hutje sliepen en de armen zo op elkaar gepakt, op een manier vond ik het wel een informatieve film. Reageren
Yohan Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Gek dat jullie allemaal toch bij de film Ttanic in slaap vallen, het is een erg realistische film hoot die ons meeneemt naar de laaste dagen van het schip en ons laat zien hoe de rijken in hun hutje sliepen en de armen zo op elkaar gepakt, op een manier vond ik het wel een informatieve film. Het is wel een informatieve film, alleen vond ik er niet veel aan dus viel in slaap... Ook vind van dat soort waargebeurde verhalen/gebaseerd op dat het altijd zo word gedramatiseerd.. Ik kijk hem nog wel een keer.. :lol: Reageren
-Richard- Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Gek dat jullie allemaal toch bij de film Ttanic in slaap vallen, het is een erg realistische film hoot die ons meeneemt naar de laaste dagen van het schip en ons laat zien hoe de rijken in hun hutje sliepen en de armen zo op elkaar gepakt, op een manier vond ik het wel een informatieve film. Hij is zeer informatief, maar ik keek die film omdat ik het schip wouw zien zinken. (daar gaat die film tenslotte over) Maar om dan eerst 2,5 uur naar Leonardo te kijken die Kate leert dansen vind ik wat minder interresant. Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Muziek : Puff Daddy feat Faith Evans = I'll be missing you kreeg ik kriebels van Film : Zou ni weten Reageren
Yohan Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Muziek : Puff Daddy feat Faith Evans = I'll be missing you kreeg ik kriebels van Film : Zou ni weten Een geweldig nummer jah.. Geschreven voor Notirious B.I.G, een van de beste nummers ooit.. B) Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) Muziek : Puff Daddy feat Faith Evans = I'll be missing you kreeg ik kriebels van Film : Zou ni weten Een geweldig nummer jah.. Geschreven voor Notirious B.I.G, een van de beste nummers ooit.. B) Ja, is een heel goed nummer de beste van puff daddy Hoewel dat ik 2pac beter vind heb ik toch respect voor dit lied Bewerkt: 15 juni 2005 door Royce Da 5'9'' Reageren
Aloyz Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Muziek: 21 September 2001, Slane Castle Ierland het concert van U2, op iets meer dan een kwart van de hele tijd; Desire! het meezingen van het publiek!! fantastisch (bij All I Want Is You trouwens ook) Film: op het eide van American Pie: The Wedding had ik echt zo'n gevoel van : And Now It's Over... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Muziek : Puff Daddy feat Faith Evans = I'll be missing you kreeg ik kriebels van Film : Zou ni weten Een geweldig nummer jah.. Geschreven voor Notirious B.I.G, een van de beste nummers ooit.. B) Haha dat dacht je! Nee het is niet geschreven door Bigigie dan verzeker ik je, ze hebben het gecovered dus bye bye met je theorie :lol: The Police hebben dat fantastische nummer in 1983 geschreven met de titel Every breath you take. Puff daddy heeft samen met Faithe evans dat liedje gecoverd onder een andere titel: I'LL be missing you, Persoonlijke vind ik de orginele van The police mooier Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Muziek : Puff Daddy feat Faith Evans = I'll be missing you kreeg ik kriebels van Film : Zou ni weten Een geweldig nummer jah.. Geschreven voor Notirious B.I.G, een van de beste nummers ooit.. B) Haha dat dacht je! Nee het is niet geschreven door Bigigie dan verzeker ik je, ze hebben het gecovered dus bye bye met je theorie :lol: The Police hebben dat fantastische nummer in 1983 geschreven met de titel Every breath you take. Puff daddy heeft samen met Faithe evans dat liedje gecoverd onder een andere titel: I'LL be missing you, Persoonlijke vind ik de orginele van The police mooier Dat heb ik niet gepost dat de tekst door Big geschreve is Maar hij is voor hem gezonge omdat hij dood was En hij is ook een beetje veranderd oke beter kijke int vervolg :lol: Dus jij ook bye bye met je theorie :lol: Bewerkt: 16 juni 2005 door Royce Da 5'9'' Reageren
Yohan Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 Hey, dat wist ik nog niet.. :o Dank je wel voor deze les The Outlaw.. :lol: Ik zal binnenkort is de originele opzoeken.. :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.