Jump to content

Opstart probleem


gtamaster1200

Recommended Posts

Misschien is de installatie niet goed verlopen, installeer hem eens opnieuw.

Wat ook kan is dat je het spel illigaal hebt, dit is simpel op te lossen door op je fiets te stappen en het spel legaal te kopen :)

EDIT:

In GTA 2 is er een binkw32.dll dus het hoort bij het spel

Zoals ik al zij:

Opnieuw instaleren of als je hem nog niet zo hebt legaal kopen

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook kan is dat je het spel illigaal hebt, dit is simpel op te lossen door op je fiets te stappen en het spel legaal te kopen :)

Je kunt in dat geval natuurlijk ook gewoon de naam van het bestandje op googlen en deze downloaden. En daarna in de juiste map plaatsen ;)

Om te voorkomen dat deze post verwijderd wordt, dit kan ook helpen als je het spel gewoon legaal hebt natuurlijk 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelfde probleem....

Ik heb Gta 4 nu bijna 1 jaar en heb het ook gespeeld en uitgespeeld maar van de een op de andere dag pakte mijn computer de cd niet meer... :cry:

En als ik op het icoontje klik zegt hij dat ik de orginele CD erin moet doen terwijl hij orgineel is.

Ik heb GTA 4 gewoon bij de bart smit gekocht... :?

Wie kan me helpe??????

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelfde probleem....

Ik heb Gta 4 nu bijna 1 jaar en heb het ook gespeeld en uitgespeeld maar van de een op de andere dag pakte mijn computer de cd niet meer... :cry:

En als ik op het icoontje klik zegt hij dat ik de orginele CD erin moet doen terwijl hij orgineel is.

Ik heb GTA 4 gewoon bij de bart smit gekocht... :?

Wie kan me helpe??????

Ik heb hem ook bij de Bart smit, ze zeggen dat ze daar illigale kopies verkopen :S

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook bij de Bart smit, ze zeggen dat ze daar illigale kopies verkopen :S

Als hij GTA IV al één jaar normaal kan spelen zal het niet daar aan liggen he. ;)

Kijk eens of er krassen op je DVD staan, en probeer de disc eens proper te maken, daarna heb je meer kans dat het terug werkt. Als het dan nog niet werkt zal je waarschijnlijk het spel opnieuw moeten kopen, of een crack installeren (wat legaal is als je het spel legaal hebt), maar daar mogen wij je geen informatie over geven, aangezien het 99% wordt gebruikt voor illegale doeleinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelfde probleem....

Ik heb Gta 4 nu bijna 1 jaar en heb het ook gespeeld en uitgespeeld maar van de een op de andere dag pakte mijn computer de cd niet meer... :cry:

En als ik op het icoontje klik zegt hij dat ik de orginele CD erin moet doen terwijl hij orgineel is.

Ik heb GTA 4 gewoon bij de bart smit gekocht... :?

Wie kan me helpe??????

Ik heb hem ook bij de Bart smit, ze zeggen dat ze daar illigale kopies verkopen :S

Als Bart Smit illegale versie zou verkopen, en zelfs jij dat weet dan zou er allang actie ondernomen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...