Jump to content

Auto-aiming vanaf een motor/helicopter/auto


woutini

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Is het mogelijk om tijdens het schieten auto-aiming te doen bij het rijden op bijv. een motor?

Vind de missie "I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle" daardoor nog steeds erg lastig.

Ik hoor graag van jullie en bedankt.

Wouter

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi allemaal,

Is het mogelijk om tijdens het schieten auto-aiming te doen bij het rijden op bijv. een motor?

Vind de missie "I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle" daardoor nog steeds erg lastig.

Ik hoor graag van jullie en bedankt.

Wouter

Auto-aiming is niet mogelijk op voertuig :) . Maar wat vind je specifiek moeilijk aan de missie?

Link to comment
Delen op andere websites

Auto-aiming is niet mogelijk op voertuig :) . Maar wat vind je specifiek moeilijk aan de missie?

Okee, dat is snel en duidelijk! Bedankt.

Ik vind het lastig om al schietend en rijdend iemand van zijn motor (of boot) te schieten. Ben daar niet zo heel handig in. Soms ben ik (voor mij gevoel) 10 minuten bezig om iemand neer te halen. Dat zou denk ik sneller moeten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Auto-aiming is niet mogelijk op voertuig :) . Maar wat vind je specifiek moeilijk aan de missie?

Okee, dat is snel en duidelijk! Bedankt.

Ik vind het lastig om al schietend en rijdend iemand van zijn motor (of boot) te schieten. Ben daar niet zo heel handig in. Soms ben ik (voor mij gevoel) 10 minuten bezig om iemand neer te halen. Dat zou denk ik sneller moeten :)

Een simpele tip en logische is altijd naar het hoofd richten :) .

Ik heb ook wel even aan de missie gezeten, je moet alleen op echt duidelijke momenten op het target schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan best op een zelfde positie rijden tegenover jouw vijand.

En als je even heel snel (minder dan een halve seconde) op L1 (Playstation 3) of LB (Xbox 360, denk ik.) drukt dan zie je heel even een mikpunt zo weet je ook naar waar je dan zou schieten als je op L1 of LB zou blijven drukken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan best op een zelfde positie rijden tegenover jouw vijand.

En als je even heel snel (minder dan een halve seconde) op L1 (Playstation 3) of LB (Xbox 360, denk ik.) drukt dan zie je heel even een mikpunt zo weet je ook naar waar je dan zou schieten als je op L1 of LB zou blijven drukken. :Y

Thanks, ga het uitproberen!

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn gevoel is het soms ook zo dat ik pas mensen na een bepaalt moment kan neerknallen van hun motor, misschien ligt het aan mij of is dat gewoon zo?

Cylas

Dat klopt. In de meeste chase missies zullen je kogels pas echt schade maken na een bepaalde tijd periode. In No Love Lost is dit ook het geval. In TLaD vind ik het knallen vanaf motoren enorm verbeterd door de Sawn Off, waarmee je heel simpel anderen van hun motor knalt :puh:. Ook wagens zijn 1 SHOT KO :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...