Jump to content

Area 51 (2010)


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey

Ik heb dit topic gestart omdat er een film gaat uitkomen over de mysterieuze legerbasis in de woestijn van Nevada, Las Vegas, ook wel Area 51 genoemd. Wat denken jullie ? Gaat de mythe uiteindelijk ontrafeld worden ? Of zal Area 51 voor altijd een top-beveiligde militaire basis zijn ? Hier is alvast een stukje tekst over wat er in de film gaat gebeuren.

English

'' A group of teenagers stumble upon an area in the Nevada desert known for hosting an alien encounter. ''

Nederlands ( ruw vertaald )

'' Een groep tieners struikelen op een gebied in de Nevada woestijn bekend voor het hosten van een vreemde ontmoeting. ''

AREA 51 (2010)

http://www.imdb.com/title/tt1519461/

a51-680828-1_3.jpg

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat het een vette film word, no way dat e de waarheid zien, het word gewoon een enorm opgeblazen verhaal met overdreven acties.

Denk ook niet dat het iets zal vertellen over de echte Area 51. Doet niks eigenlijk.

We zullen zien :)

ga ergens anders postboosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat het een vette film word, no way dat e de waarheid zien, het word gewoon een enorm opgeblazen verhaal met overdreven acties.

Denk ook niet dat het iets zal vertellen over de echte Area 51. Doet niks eigenlijk.

We zullen zien :)

ga ergens anders postboosten.

? wat is postboosten ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat het een vette film word, no way dat e de waarheid zien, het word gewoon een enorm opgeblazen verhaal met overdreven acties.

Denk ook niet dat het iets zal vertellen over de echte Area 51. Doet niks eigenlijk.

We zullen zien :)

ga ergens anders postboosten.

? wat is postboosten ?

Kleine en onnuttige berichtjes sturen.

Je hoeft niet op iedere reactie te reageren met 'We zullen zien' ;)

En de film klinkt interessant, maar of het over de echte Area 51 gaat betwijfel ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat het een vette film word, no way dat e de waarheid zien, het word gewoon een enorm opgeblazen verhaal met overdreven acties.

Denk ook niet dat het iets zal vertellen over de echte Area 51. Doet niks eigenlijk.

We zullen zien :)

ga ergens anders postboosten.

? wat is postboosten ?

Post omhoog halen d.m.v onnozele reaties.

Anyway, deze film zal hooguit in een gebied afspelen dat lijkt op area 51, want als we films moesten geloven waren er al zo'n 40 schurken geweest die de aarde op hadden geblazen en dan hadden we ook al lang relaties met aliens gehad, dusja :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel een leuke film kunnen worden:)..

Alleen de waarheid zou het nooit zijn, ze zeggen wel dat er allemaal buitenaardse dingen bestuderen, maar het is nog nooit bewezen. Dus kan het onmogelijk de waarheid zijn...

Er is ooit toch weleens een film opgenomen die over area 51 ging?? welke was dat ook alweer??

Edit: Ik weet het alweer het was 'The Indepence Day'. Dat was een leuke film, alleen helemaal niks van waar..

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...