Jump to content

Gta 4 sluit zich zelf af na aanmelden bij windows live


Boor83

Recommended Posts

Goede middag,

Ik heb een nieuwe comp gekocht en ik dacht onlangs dat ik wel weer ff zin had in een lekker potje alles en iedereen kapot maken, gta dus. Vol goede moet instaleer ik het spel en patch(1.4) m meteen, maar vlak nadat ik me heb aangemeld bij windows live (met me bestaande acount, zo goed als uitgespeeld) loopt hij vast en zegt ie dat GTA niet meer werk. Zonder mij aan te melden kan ik prima spelen. kan iemand mij helpen? OS is vista 64 home prem. Aan me comp kan t niet liggen die is net 6 maandjes jong. ik heb t geprobeerd met patch 1.2 en ook nog zonder patch, onder tussen ook al 3 keer opnieuw geinst.

Iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Goede middag,

Ik heb een nieuwe comp gekocht en ik dacht onlangs dat ik wel weer ff zin had in een lekker potje alles en iedereen kapot maken, gta dus. Vol goede moet instaleer ik het spel en patch(1.4) m meteen, maar vlak nadat ik me heb aangemeld bij windows live (met me bestaande acount, zo goed als uitgespeeld) loopt hij vast en zegt ie dat GTA niet meer werk. Zonder mij aan te melden kan ik prima spelen. kan iemand mij helpen? OS is vista 64 home prem. Aan me comp kan t niet liggen die is net 6 maandjes jong. ik heb t geprobeerd met patch 1.2 en ook nog zonder patch, onder tussen ook al 3 keer opnieuw geinst.

Iemand een idee?

Ik had dat ook.

Ik had nog geen TAG... zover ik me kan herinneren dan xD

Kreeg je een ook een foutcode?

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik krijg helemaal niks, alleen dat gta niet meer werk en dat het wordt afgesloten en als er een oplossing is, ik een bericht krijg (in zo`n windows scherm) en volgens mij heb ik een tag anders had hij jet hier voor toch ook niet gedaan? of is dat weer iets nieuws. ook als ik me vooraf aanmeld met de software van windows live moet ik me in de game alsnog aanmelden en precies als het aanmelden-balkje vol is, stop gta ermee. Echt ruk!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb t met een acount van een maat van mij geprobeerd, die het wel bij hem doet, maar niet bij mij helaas.

PC spec:

CPU: Intel Quad Q9550 @ 2.83 GHz

Ram: 4 GB

Video: NVIDIA GeForce GTX 260.

Dat lijkt mij wel voldoende toch?

Ik heb nu een nieuwe acount aangemaakt, met een nieuw E-mail adres e.d. maar nog steeds doet hij t niet. ik vind t echt jammer want zoals jullie weten, GTA RULES (maar nu ff nie)

Bewerkt: door Boor83
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...