monnick Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 waar kan ik die jetpack vinden dan? :o lijkt me wel lachen ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 waar kan ik die jetpack vinden dan? :o lijkt me wel lachen ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :rolleyes: Die krijg je na de missie 'Black Project' in LV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) waar kan ik die jetpack vinden dan? :o lijkt me wel lachen ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :rolleyes: Als je klaar bent met de missies in de desert van de serie "Airstrip missions"... zie ook missie 4 van Airstrip Missions Die krijg je na de missie 'Black Project' in LV. Het is niet de 3e missie, maar de 4e. En het is in de desert en niet in Las Venturas Bewerkt: 13 juni 2005 door CrossY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Als je de missie 'Black Project' voltooid hebt staat de jetpack vlak naast de kleine garage van the airstrip, je kan er niet naast kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ja,en die missie was best wel een moeilijke missie.Met de jetpack is wel lekker snel.Ik heb het spel al uitgespeeld en maak je borst maar nat voor de allerlaatste missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Als je zolang niet kan wachten kan je hem natuurlijk ook spawnen met de cheat 'ROCKETMAN' .. Voor andere cheats kun je op GTAGames.nl kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 waar kan ik die jetpack vinden dan? :o lijkt me wel lachen ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :rolleyes: bij een missie bij ut vliegtuig veld wanner je de school af heb van vliegen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 waar kan ik die jetpack vinden dan? :o lijkt me wel lachen ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :rolleyes: Die kan je vinden op het vliegveld in de desert als je de 4 missie uitgespeelt hebt. Hij hangt bij dat gebouwtje van de "vliegschool" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Nu is het wel duidenlijk lijkt me.. topic blijft omhoog gekicked worden :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 in een filmpje krijg je die na dat je een bokser heb gerammeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RubyNL Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 maar hoe gaat de besturing ervan :huh: kan namelijk niet harder??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 volgens mij kan hij niet harder :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 maar hoe gaat de besturing ervan :huh: kan namelijk niet harder??? Kijk in het boekje die je bij de DVD kreeg. Daar staat de besturing in. Je kan ook ingame bij de controls kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.