Ottoman 47 Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 (bewerkt) Wanneer ik met Outlook Express een email stuur, geeft het de volgende waarschuwing: Toegang tot de account is geweigerd. Controleer of uw gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Forbidden', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 998, Foutnummer: 0x800CCC33 Hoe kan ik gewoon 'normaal' een email sturen? Bewerkt: 25 november 2009 door Ottoman 47 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Echt geen oplossing? Heb je géén andere goede programma wat e-mails stuurt? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Je hebt ten eerste zoveel programma's om e-mails te sturen. Maar ik neem aan dat je dus gewoon een POP-email wil toevoegen met de gegevens van Windows Live Hotmail? Ik heb zelf ook me hotmail in een e-mailprogramma maar daar werkt het prima. Probeer anders het volgende in Outlook als je een e-mail toevoegd: > Account op POP instellen. Inkomende post: Servernaam: pop3.live.com Gebruikersnaam: je e-mailadres Wachtwoord: het wachtwoord van je account Uitgaande post: Servernaam: smtp.live.com Gebruikersnaam: je e-mailadres Wachtwoord: het wachtwoord van je account Reageren
marcootje Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 (bewerkt) of je download thunderbird met een hotmail-extensie, of windows live mail.. Bewerkt: 26 november 2009 door marcootje Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Je hebt ten eerste zoveel programma's om e-mails te sturen. Maar ik neem aan dat je dus gewoon een POP-email wil toevoegen met de gegevens van Windows Live Hotmail? Ik heb zelf ook me hotmail in een e-mailprogramma maar daar werkt het prima. Probeer anders het volgende in Outlook als je een e-mail toevoegd: > Account op POP instellen. Inkomende post: Servernaam: pop3.live.com Gebruikersnaam: je e-mailadres Wachtwoord: het wachtwoord van je account Uitgaande post: Servernaam: smtp.live.com Gebruikersnaam: je e-mailadres Wachtwoord: het wachtwoord van je account Hoe moet het op POP gezet worden, kan je dat alsjeblieft even goed uitleggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.