Jump to content

Waarmee gemaakt


rakker126

Recommended Posts

Hey!

Erg bedankt, de template werkt nu :eten::klap::tu:

Weet je misschien een oplossing met de volgende problemen? Deze problemen waren er vreemd genoeg niet bij de andere website die deze template ook gebruikte:

- Ik wil graag een andere banner, maar ik zie nergens een optie om deze te veranderen.

- Kan dit ook voor een footer?

- De template doet nogal raar in IE en lijnt niet in het midden uit, weet jij hoe ik dat kan oplossen?

Bedankt :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag een andere banner, maar ik zie nergens een optie om deze te veranderen.

> Je kan deze veranderen in je CSS-style. Ga daarvoor in Joomla naar Extensies > Templatebeheer > Ja hello template > Bewerk CSS (rechtsboven). Daarna krijg je de CSS style en moet je even doorscrollen (of zoeken) naar dit stukje code:

h1.logo a {
width: 235px;
display: block;
background: url(../images/logo.gif) no-repeat;
position: absolute;
height: 50px;
bottom: 10px;
left: 0;
}

Daarin staat een link naar het logo (../images/logo.gif). Wat je kunt doen is deze link veranderen naar de link van jouw eigen header. Een ander iets makkelijkere manier is door logo.gif te vervangen door je eigen afbeelding. Als je in een FTP-programma zit kan je deze afbeelding vinden: templates/Ja Hello/images/logo.gif.

Kan dit ook voor een footer?

> Ja, als het goed is wordt er bij de installatie van de template een module toegevoegd (Extensies > Modulebeheer) die ervoor zorgt dat je de footer kan wijzigen. De module voor deze template heet: mod_footer.

Een andere mogelijkheid is het om het in je FTP te veranderen. Daarvoor moet je in je FTP-server naar: /templates/Ja Hello/html/mod_footer/default.php. In deafult.php staat ook de zin die je dus kan veranderen.

De template doet nogal raar in IE en lijnt niet in het midden uit, weet jij hoe ik dat kan oplossen?

> Dit ligt aan de browser. Het kan dus zijn dat deze template niet echt geschikt is daarvoor. Wil je toch ervoor zorgen dat hij gecentreerd staat dan zou je in de codes van de template moeten kijken en daar codes wijzigen om dat voor elkaar te krijgen. Of je zou op de site van de maker van de template moeten kijken of daar een oplossing voor is of eventueel een update.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is die template dan nog niet geschikt voor de nieuwe versie van Internet Explorer. Meestal brengen ze dan een nieuwe update voor die template uit. Nadeel is vaak als je die update dat je dan alle instellingen qua afbeeldingen en CCS kwijt bent, maar dat is een kwestie van back-uppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het bestand params.ini op 777 staat moet hij daar niet meer om zeuren. Check voor de zekerheid of hij wel op 777 staat of refresh even de pagina waar die fout staat. Het is niet heel ernstig.

Het is niet heel ernstig maar kan onhandig zijn, meestal als je wat aan de instellingen gaat veranderen van de template dan kan het zijn dat hij dat niet doorvoert omdat dat bestand niet schrijfbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...