Vercetti24 Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Ik zit nadenken of ik Dragon Age Origins voor mijn Xbox 360 zou kopen, maar is het spel wel leuk? Hoe zit het nou met de actie, kan je ook gewoon idereen neerhakken zoals in Fable II en is jou aanval dan ook bestuurbaar of is het gewoon click de aanval knopje en wacht? Ik het over de 360 versie, want ik heb gehoord dat ie helamaal andere besturing heeft als de PC versie. Alvast bedankt. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik speel hem echt non-stop en hij heeft cod uit mijn ps3 gekicked. Je klikt inderdaad aanvallen aan en zult dus niet zelf slashen maar toch is de actie meer dan heerlijk! Het is ook wat meer strategisch dan andere RPG's en al met al erg verslavend. Ik heb er nu zo'n 24 uur opzitten maar heb nog het idee alsof ik net begonnen ben. Als je meer wilt weten : Laat maar horen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.