kenzo Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Ik denk dat ik een simpele vraag stel, maar hoe kan ik tijdens multiplayer bij iemand in de auto stappen? (rechts of achterin?) Vriendelijk bedankt Reageren
Platypus Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Ik denk dat ik een simpele vraag stel, maar hoe kan ik tijdens multiplayer bij iemand in de auto stappen? (rechts of achterin?) Vriendelijk bedankt Bij je tegenstander (in Deathmatch bijvoorbeeld), kan je niet bij hem instappen omdat het je vijand is. Maar in free mode lukt het wel gewoon door middel van de instaptoets. Reageren
kenzo Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Ik denk dat ik een simpele vraag stel, maar hoe kan ik tijdens multiplayer bij iemand in de auto stappen? (rechts of achterin?) Vriendelijk bedankt Bij je tegenstander (in Deathmatch bijvoorbeeld), kan je niet bij hem instappen omdat het je vijand is. Maar in free mode lukt het wel gewoon door middel van de instaptoets. ok, dus alleen in free mode kun je met (standaard F) instappen als je bijvoorbeeld rechts van de auto staat? Reageren
Platypus Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 ok, dus alleen in free mode kun je met (standaard F) instappen als je bijvoorbeeld rechts van de auto staat? Je kan ook bij je partner instappen in team modes (zoals deathmatch). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.