NickyHendriks Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Ik had eindelijk eens tijd (en zin) gisteren om weer te gaan photoshoppen Ik ben er niet zo tevreden over, maar goed genoeg om in mijn handtekening te zetten Reageren
woveriene Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 8/10 Wel mooi gedaan met die effecten Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Ik vind het niet zo super mooi.. En het lijkt net of je links onderin een runescape radar hebt 5/10 Reageren
woveriene Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 En het lijkt net of je links onderin een runescape radar hebt 5/10 `He ja , krijg nou wat Reageren
Exoit Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 (bewerkt) Ik vind hem juist wel super mooi! Het geeft een donkere uitstraling en dat vind ik wel bij AC passen. Ook is het effect dat je blik zich het meest foccused op zijn hoofd ook erg goed gelukt ;)Het had toch wel wat minder zwart mogen wezen aan de zijkanten Toch heb ik nog één minuscuul minpunt! Die rare fladders of wat het ook mogen wezen achter de render vind ik er wat minder mooi uitzien. Voor de rest top werk geleverd! Bewerkt: 28 november 2009 door Exoit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.