Jump to content

Gta probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Eehj,,

Mijn gta(ps2) geeft op een gegeven moment dit aan: Error reading Gta San Andreas disc!

mijn vraag is of dit nou aan het spel of aan mijn ps2 ligt!?

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Zit er geen stof op de cd?

of krassen.

Doen andere spellen het wel?

Zoja, dan ligt het niet aan de ps2

zitten geen krassen op cd en andere spellen doen het wel ja!

dus ik moet gwoon een nieuwe gta kopen?

Bewerkt: door H3NkO
Geplaatst:

dan is de laser zeker stuk

ik zou dan een nieuwe ps2 kopen wand repareren is duurder

maar dan zouden andere spellen het toch ook niet doen!?

Geplaatst:

Nee inderaad dan zou je andere games het ook niet meer doen.

Die advies moet je dus zkr niet gebruiken.

Wees eens specifieker, heb je het spel al eerder kunnen spelen? Of heb je 'm net gekocht. Anders kan je even snel gaan ruilen.

Geplaatst:

Nee inderaad dan zou je andere games het ook niet meer doen.

Die advies moet je dus zkr niet gebruiken.

Wees eens specifieker, heb je het spel al eerder kunnen spelen? Of heb je 'm net gekocht. Anders kan je even snel gaan ruilen.

heb spel overgenomen van iemand dus heb hem al heel lang(gespeeld) en opeens komt er elke keer als ik speel na 1 minuut Error reading disc te staan!

Het licht gewoonweg aan de CD.

Als je nog 10 euro overhebt voor een nieuwe exemplaar dan kan je dit probleem oplossen.

Je kan ook je PS2 openen en schoonmaken, aangezien dit minimaal 2x per jaar moet. Dit doe je dan met een wattenstaafje ofzo. ( Staat in de handleiding :Y )

Alleen zijn die mensen wel zo slim, want ze hebben er niet bij vermeld dat je garantie dan vervalt :7

Bewerkt: door coolnniek9

Het licht gewoonweg aan de CD.

Als je nog 10 euro overhebt voor een nieuwe exemplaar dan kan je dit probleem oplossen.

Je kan ook je PS2 openen en schoonmaken, aangezien dit minimaal 2x per jaar moet. Dit doe je dan met een wattenstaafje ofzo. ( Staat in de handleiding :Y )

Alleen zijn die mensen wel zo slim, want ze hebben er niet bij vermeld dat je garantie dan vervalt :7

Ok,, heb ik wel voor over hoor,, ik heb hem ook al keer opengemaakt had filmpje op internet gezien hoe je dit probleem kon oplossen,, maar toen bleek op het eind toch een ander probleem te zijn :D

maar iig bedankt voor je reactie!

Bewerkt: door H3NkO

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...