Eliass Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 (bewerkt) Hallo, ik zit in t spel. ben bij de missie van Zero ofso en ik kan mn gang niet meer vinden (die groene) ook niet in me oude buurt iemand die weet waarom? vroeger gaf hij groen en paars aan maar nu is er niks Gr Bewerkt: 26 november 2009 door Eliass Reageren
PrioX Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 je bent nu ongeveer op de helf van de missie's , als je GTA SAN ANDEREAS hebt uitgespeelt dan komen de gangwars weer terug Reageren
benhelsloot Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 wand de grove str (groen) is in die tijd uitgeschakelt en op ongeveer op het laatst komen ze weer terug Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Welkom op het forum Eliass Oké ik zal je het eens duidelijk vertellen. Aan het einde van de missie 'The green sabre[/url]' wordt je door Tenpenny uit de stad gezet en Sweet wordt in de gevangenis gegooit. Vanaf dat moment worden alle territoria die jij had bemachtigd door de andere gangs. Veel heb je ook niet in LS te doen aangezien de verhaallijn zich nu on SF afspeelt. Dit is zo tot de missie (tot zover ik weet) Home Coming. Vanaf dat moment komen de territoria weer beschikbaar. Alleen je zal nu niet meer je oude territoria in je macht hebben. Na de missie Home Coming zijn de territoria altijd beschikbaar. Reageren
Eliass Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Mensen die zeggen dan die eerste missie van Zero, (Air Raid) niet hoeft te halen. Maar anders kan k niet verderkomen Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Mensen die zeggen dan die eerste missie van Zero, (Air Raid) niet hoeft te halen. Maar anders kan k niet verderkomen Die missies van zero zijn allemaal zijmissies... Dus je moet wel verder komen of heb je een illegale versie?? Reageren
Eliass Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Nee, gewoon uit de winkel gekocht. >>> Door VWO-er: Ik heb de discussie over je missie afgesplitst en in SA: Missie Hulp geplaatst <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.