Jump to content

PC Samenstellen


PorZ19

Recommended Posts

een klasgenoot vroeg aan mij of ik game pc samen kon stellen

Budget: 700

Doel (waar voor nodig): Gamen

Desktop of laptop: Desktop

Benodigde randapperatuur: Beeldscherm (22" LCD Breedbeeld)

Besturingsysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen (alleen Muis en Toetsenbord en Speakers)

Voorkeuren voor merk: ik had zelf een ATI HD5770 ingedachten maar een andere klasgenoot zij dat een Nvidea 260GTX beter is ,

en Graag een Intel Qaudcore met I5 Techologie, 1TB harde schrijf en 4 GB geheugen en Coolermaster voeding minimaal 550 Watt

Zelf in elkaar zetten: Ja

Extra koeling (voor overklokkken)?: nee

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

Met een budget van 700 euro, waar 150 vanaf gaat voor een 22 Inch scherm en 100 vanaf gaat voor Windows 7 is een Core i5 systeem helaas niet mogelijk. Je hebt dan nog maar 450 over wat echt te weinig is om een goede game pc voor te kunnen samenstellen. Veel verder dan een simpele Dual Core en-of mid/range videokaart kom je dan helaas niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een budget van 700 euro, waar 150 vanaf gaat voor een 22 Inch scherm en 100 vanaf gaat voor Windows 7 is een Core i5 systeem helaas niet mogelijk. Je hebt dan nog maar 450 over wat echt te weinig is om een goede game pc voor te kunnen samenstellen. Veel verder dan een simpele Dual Core en-of mid/range videokaart kom je dan helaas niet.

Volgens mij is Beeldschrem niet noodzakelijk, ik weet niet of hij zelf al een Besturingsstyeem nodig is

Link to comment
Delen op andere websites

Met een budget van 700 euro, waar 150 vanaf gaat voor een 22 Inch scherm en 100 vanaf gaat voor Windows 7 is een Core i5 systeem helaas niet mogelijk. Je hebt dan nog maar 450 over wat echt te weinig is om een goede game pc voor te kunnen samenstellen. Veel verder dan een simpele Dual Core en-of mid/range videokaart kom je dan helaas niet.

Volgens mij is Beeldschrem niet noodzakelijk, ik weet niet of hij zelf al een Besturingsstyeem nodig is

Eerst even goed alles navragen dan

PS: ipv te discussiëren over computers kun je in het vervolg wat beter opletten tijdens de Nederlandse les..

Link to comment
Delen op andere websites

Met een budget van 700 euro, waar 150 vanaf gaat voor een 22 Inch scherm en 100 vanaf gaat voor Windows 7 is een Core i5 systeem helaas niet mogelijk. Je hebt dan nog maar 450 over wat echt te weinig is om een goede game pc voor te kunnen samenstellen. Veel verder dan een simpele Dual Core en-of mid/range videokaart kom je dan helaas niet.

Volgens mij is Beeldschrem niet noodzakelijk, ik weet niet of hij zelf al een Besturingsstyeem nodig is

Eerst even goed alles navragen dan

PS: ipv te discussiëren over computers kun je in het vervolg wat beter opletten tijdens de Nederlandse les..

ik ben Dylextisch vandaar kunnen er taalfouten te vinden zijn :|

Senne AMD is ook goed hoor, als het maar snel is

Link to comment
Delen op andere websites

=1&product[210544]=1&product[243391]=1&product[204433]=1&product[58761]=1&product[79085]=1&product[219782]=1&product[244746]=1&product[80156]=1"]Dit (Klik)is een mooi systeem voor games mét beeldscherm, voor 711 euro. Het is dan wel een AMD Quad Core, maar deze zijn erg goed. Ook is het een OCZ voeding en maar 500 gig HDD.

Een besturingssysteem zit er niet bij, maar Windows 7 kost rond de 90 euro en dat ergens anders afhalen is niet mogelijk, want dan wordt je PC natuurlijk minder goed. Wat je wel kan doen is het beeldscherm niet kopen, maar dit:

=1&product[80156]=1&product[244746]=1&product[219782]=1&product[79085]=1&product[58761]=1&product[204433]=1&product[243391]=1&product[210544]=1"]Klik

Daar zit dan wel Windows 7 bij.

Indien hij geen van beiden nodig heeft is dit een erg leuk systeem:

=1&product[68471]=1&product[246453]=1&product[225854]=1&product[243391]=1&product[79085]=1&product[219782]=1&product[80156]=1"]Klik

Phenom II X4 965: beste processor van AMD op dit moment

HD5850, op één na beste grafische kaart van Ati op dit moment.

1 TB HDD

650 Watt voeding.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...