.Levi. Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 We gaan van start met de SOTM met als thema: Real Life Personen. Ik wens de kandidaten veel succes! De ingezonden signature van de winnaar zal 1 maand lang als header boven aan het graphics forum te zien zijn. De inzendingen zijn hier te bezichtigen. Stemmen gaat als volgt: [b]Naam:[/b] (verplicht) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht)
GTA Haas Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Naam: Jesperkaj Waarom: Hij heeft er veel mooie effecten in gestopt, de tekst is goed geplaatst. De render is er goed ingeplaatst, je ziet niet dat het erop geplakt is. Daarom krijgt Jesperkaj mijn stem.
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Naam: Jesperkaj Waarom: Ook niet echt de allerbeste maar als je het vergelijkt met de andere twee dan is deze beter in elkaar gezet met effecten. Ook toevallig dat de bovenste 2 personen dezelfde stock hebben gebruikt.
TomHagen Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 (bewerkt) Naam: Jesperkaj Waarom: Render is goed ingeblend, goede kleuren, mooie background. Trouwens wel leuk dat de mijne er ook bij staat... Edit: Oh, ik had niet gelezen dat ik em nogmaals moest sturen, dit maal naar Levi. My bad. Bewerkt: 28 november 2009 door TomHagen
Dakendak Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Naam: Jesperkaj Waarom: Veel effecten ! De tweede is te smal , en de ander vind ik leeg . Deze is perfect !
Halleuh Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Naam: Jesperkay Waarom:Eerlijk gezegd vind ik ze alledrie niet zo mooi. Maar deze springt er tussen uit .
.Levi. Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Gefeliciteerd met je ovewinning Jesperkaj! Jouw signature komt zo snel mogelijk 1 maand lang boven aan het Graphics Forum te hangen. Ik bedank de deelnemers en de stemmers!
Recommended Posts