Jump to content

zwaar iriterende bewegende horizontale strepen

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ik heb een probleem

ik heb sinds kort een beeldscherm aangeschaft voor mijn laptop (samsung Syncmaster 2223nw)

en elke keer als ik die gebruik + apdaptor van mijn laptop krijg ik horizontaal naar boven bewegende strepen in beeld zo beetje het effect van een camera op een tft scherm.

dit is enkel als ik de laptop aan de lader heb zitten. zonder doet het scherm het prima, met lader heb ik irriterende strepen

Laptop: HP530

scherm: samsung Syncmaster 2223nw

lader laptop: Liteon 230 VAC naar 19 VDC (van een acer laptop)

(orginele lader gaf 18.5V) maar hier heb ik dus 2m kabel extra bij aangeknoopt om een klein beetje spannings val te krijgen

laden doet ie prima.

wie kan me helpen?

Geplaatst:

hey, ik heb een probleem

ik heb sinds kort een beeldscherm aangeschaft voor mijn laptop (samsung Syncmaster 2223nw)

en elke keer als ik die gebruik + apdaptor van mijn laptop krijg ik horizontaal naar boven bewegende strepen in beeld zo beetje het effect van een camera op een tft scherm.

dit is enkel als ik de laptop aan de lader heb zitten. zonder doet het scherm het prima, met lader heb ik irriterende strepen

Laptop: HP530

scherm: samsung Syncmaster 2223nw

lader laptop: Liteon 230 VAC naar 19 VDC (van een acer laptop)

(orginele lader gaf 18.5V) maar hier heb ik dus 2m kabel extra bij aangeknoopt om een klein beetje spannings val te krijgen

laden doet ie prima.

wie kan me helpen?

Blijft het probleem ook als je de accu eruit hebt en alleen de netstroom? Zo ja. Ga dan gewoon een nieuwe originele oplader halen of 1 die goed instelbaar is want de kans is 99,9% dat het gewoon aan je oplader ligt.

Geplaatst:

probleem is opgelost.

in de lader zat een kabel breuk waardoor hij net soms een kortsluiting kon veroorzaken. en waarschijnlijk daardoor het beeld stoorde.

maar toen dat opgelost was, kreeg ik de computer niet meer opgestart (error bij laadscherm van XP) dus even windows 7 er op geknikkerd en dat werkt prima.

(origineel stond er vista op)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...