Jump to content

Sanandreas 2x wit beeld


shemy

Recommended Posts

kan iemand mij helpen met mij sanandreas ik

installeer mij sanandreas beneden op pc dan doet die het gewoon en als ik boven installeer dan start ik hem op, de eerste beeld is helemaal wit, 2de beeld ook en daarna komt die gespoten R en dan komt nog een wit beeld daarna zie ik die menu alleen dan zie je geen letters maar dan zie je allemaal witte blokken in plaats van die letters en dan weet ik uit me hoofd wat ik moet drukke druk ik op de bovenste dat is new game dan hoor ik die liedje die altijd als sanandreas opstart komt en dan valt die weg kan iemand mij alsjeblieft helpen

Bewerkt: door VWO-er
onnodige opmaak verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook eens gehad maar dat was met SA-MP( San Andreas Multiplayer ), bij mij lag het toen aan de versie van de game, maar je zegt dat het zo doet als je in single player gaat spelen, dan ligt het waarschijnlijk aan je videokaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk sowieso hier eens even, voor als je nog eens een probleem hebt ;)

Daarnaast raad ik aan San Andreas te uninstalleren en opnieuw te installeren, aangezien dit probleem duid op beschadigde of missende bestanden. En kijk of er geen krasjes op de DVD van San Andreas zitten, aangezien deze soms oom informatie kunnen beschadigen.

@ Michael: Videokaart problemen komen enkel ingame voor.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk sowieso hier eens even, voor als je nog eens een probleem hebt ;)

Daarnaast raad ik aan San Andreas te uninstalleren en opnieuw te installeren, aangezien dit probleem duid op beschadigde of missende bestanden. En kijk of er geen krasjes op de DVD van San Andreas zitten, aangezien deze soms oom informatie kunnen beschadigen.

@ Michael: Videokaart problemen komen enkel ingame voor.

video kaart heb ik al geupdated

Dat heb ik ook eens gehad maar dat was met SA-MP( San Andreas Multiplayer ), bij mij lag het toen aan de versie van de game, maar je zegt dat het zo doet als je in single player gaat spelen, dan ligt het waarschijnlijk aan je videokaart.

dat had ik ook gehad maar beneden op mij pc maar da heb ik ook al ge probeert blijf wit beeld en het is bij single player

Link to comment
Delen op andere websites

video kaart heb ik al geupdated

Nee, daar vroeg ik niet om. Ik vroeg of er toevallig krasjes op je DVD zaten, en dat je het kan proberen om San Andreas opnieuw te installeren. Als het aan een onderdeel van je Videokaart zou liggen, merk je dat alleen ingame, niet in de delen die jij beschrijft.

Link to comment
Delen op andere websites

video kaart heb ik al geupdated

Nee, daar vroeg ik niet om. Ik vroeg of er toevallig krasjes op je DVD zaten, en dat je het kan proberen om San Andreas opnieuw te installeren. Als het aan een onderdeel van je Videokaart zou liggen, merk je dat alleen ingame, niet in de delen die jij beschrijft.

nee is nieuwe cd en opnieuw installeren heb ik ook al geprobeert

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw spel? Dan name ik aan dat het versie 2 is.

Downgrade naar versie 1.

Verwijder gta_sa.set

Als je een verzenden / niet verzenden scherm krijgt is het handig om de foutcode te posten.

Kijk of alles op je computer up-to-date is.

Het kan ook aan het spel liggen, ruilen is het eerste wat je moet doen nadat een spel het niet doet. Doet de geruilde exemplaar het ook niet, dan is het inderdaad handig om met je probleem te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw spel? Dan name ik aan dat het versie 2 is.

Downgrade naar versie 1.

Ja, maar wat heeft dat voor zin? Bij mijn weten gaat het hier niet om modificaties..

gta_sa.set verwijderen is misschien een optie, maar ik betwijfel het of dat bestand al aangemaakt is als je het nog niet hebt kunnen spelen.

Voldoet je PC aan de minimumeisen van het spel?

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw spel? Dan name ik aan dat het versie 2 is.

Downgrade naar versie 1.

Ja, maar wat heeft dat voor zin? Bij mijn weten gaat het hier niet om modificaties..

gta_sa.set verwijderen is misschien een optie, maar ik betwijfel het of dat bestand al aangemaakt is als je het nog niet hebt kunnen spelen.

Voldoet je PC aan de minimumeisen van het spel?

ik heb hem al gedowngraded

Nieuw spel? Dan name ik aan dat het versie 2 is.

Downgrade naar versie 1.

Verwijder gta_sa.set

Als je een verzenden / niet verzenden scherm krijgt is het handig om de foutcode te posten.

Kijk of alles op je computer up-to-date is.

Het kan ook aan het spel liggen, ruilen is het eerste wat je moet doen nadat een spel het niet doet. Doet de geruilde exemplaar het ook niet, dan is het inderdaad handig om met je probleem te komen.

ik heb het nog nooit gespeeld dus dan zit er geen gta set in ?

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, maar het heeft ook geen nut als je het nooit heb kunnen spelen.

Toch wil ik even wat specificaties zien, misschien is je computer helemaal niet geschikt voor SA, mischien heb je een 16-bits beeldscherm.

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...