Jump to content

easter egg gevonden !


Mrkwark

Recommended Posts

ik liep in liberty city en toen knalde ik een gast neer en toen stond dit op zijn rug weet niet of de foto het doet dus alls het er niet staat er staat liberty city rampage op .is dit een easter egg of niet ??? ja dan heb ik een easter egg yeah !!! of nee dan blijv ik door zoeken

sorry voor die twee

Link to comment
Delen op andere websites

Leg eerste eens uit waarom je denkt dat het een EE is, dan is het wat duidelijker, nu zie ik er bitter weinig in :7 .

nou err staat rampage dus het zou kunnen zijn dat er ooit voor was bedoeld voor gta iv

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je deze foto tijdens een missie hebt gemaakt als ik het goed heb

Dropping In, dat je met een parachute op een gebouw voor ray bulgarin moet landen

daar liepen van die gasten rond , in mijn ogen is dit geen EE :tu:

Bewerkt: door NICKY!
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je deze foto tijdens een missie hebt gemaakt als ik het goed heb

Dropping In, dat je met een parachute op een gebouw voor ray bulgarin moet landen

daar liepen van die gasten rond , in mijn ogen is dit geen EE :tu:

ik zei ik liep over straat en ik heb ps3

Link to comment
Delen op andere websites

quote name='mrkwark' date='26 November 2009 - 19:38 ' timestamp='1259260729' post='1539085']

ik denk dat je deze foto tijdens een missie hebt gemaakt als ik het goed heb

Dropping In, dat je met een parachute op een gebouw voor ray bulgarin moet landen

daar liepen van die gasten rond , in mijn ogen is dit geen EE :tu:

ik zei ik liep over straat en ik heb ps3

aa sorry ik dacht dat je het over TBoGT had :bonk:

ik denk dat het gewoon een voetganger was maar toch mooi gevonden

- misschien een soort van verwijzing naar de rampage's van vc-III

-

in TBoGT is liberty rampage een ijshockey club

[

Bewerkt: door NICKY!
Link to comment
Delen op andere websites

Rampages komen wel in meer GTA's voor NICKY!, maar desalniettemin, kan het misschien meer betekenen of laat ik zeggen grappiger zijn als je de grap ergens anders zoekt dan een verwijzing. Rampage is dan wel geen echt Engels woord maar Rampage zal wel verwijzen naar 'Rampage' spel uit '86 waar je ook voertuigen en dergelijke moet vernietigen, ik link dat vestje eerder aan van die prekers in LC :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg übernoob, dat klopte niet, want het kwam ook al in The Lost and Damned en IV voor :clown: .

Gaan we weer mierenneuken, het feit is dat het in Liberty City ligt, Opperknuppeltje :7 .

Reageer hier maar beter niet op CG, want we gaan offtopic...

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid. Het antwoord is nee, je hebt geen Easter egg gevonden aangezien Liberty City Rampage een ijshockey team is afkomstig uit Liberty City. Dit heeft niets te maken met de 'rampage' missies uit de andere gta spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid. Het antwoord is nee, je hebt geen Easter egg gevonden aangezien Liberty City Rampage een ijshockey team is afkomstig uit Liberty City. Dit heeft niets te maken met de 'rampage' missies uit de andere gta spellen.

maar dan heb ik een verzijning 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...