DangerHamzi Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 hallo allemaal, Ik heb een probleem met de mod snow andreas als ik in game kom en ik speel gebeurt er heeel vaak dit: weet iemand waardoor dit komt PLEASe HELP alvast bedankt Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 (bewerkt) Klik, je was niet de enige met het probleem Deze persoon heeft dan welliswaar andere mods, maar het gaat om het feit dat veel mods high-res textures hebben. En blijkbaar kan de SA Engine dat niet aan. Bewerkt: 26 november 2009 door Remi-X Reageren
DangerHamzi Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Klik, je was niet de enige met het probleem Deze persoon heeft dan welliswaar andere mods, maar het gaat om het feit dat veel mods high-res textures hebben. En blijkbaar kan de SA Engine dat niet aan. dank je DAT WERKTT!!!!! mag de topic geclose worden >>> Door VWO-er: Sluiten doen we in dit geval niet aan, mocht iemand hetzelfde probleem hebben <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.