lepertum Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Telkens als ik GTASA wil opstarten krijg ik: "GTASA can not find audiocard installed" Er zit een geluidskaart in me PC, want muziek en andere games etc kan ik normaal afspelen, bij GTAVC kon ik ook al geen radiozenders luisteren, maar dit stoorde me niet zo omdat ik makkelijk me eige muziek kon opzetten, bij SA zou ik dit ook niet erg vind moest ik het spel gewoon kunnen spelen... niet dus Dit komt er te staan bij dxdiag, ik heb al gezocht naar drivers en stuff, maar heb nix gevonden dat de moeite was: 'k hoop dat iemand weet wat het probleem kan zijn, of dat anders iemand weet hoe ik die error kan overslaan en gewoon kan spelen met SA(zonder geluid dan...) Leppe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik ben geen kenner maar als ik jou was zou ik eens opzoek gaan naar nieuwwe drivers. of installeer je kaart is opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Drivers heb ik niet gevonden, maar hij werkt nu ineens wel, nadat ik Hitman Pro2 had laten scannen op spyware etc. Vaag, maar SA werkt dus maakt het me geen *** uit Moet de settings wel op low zetten, maar de kwaliteit valt dan nog goed mee vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.