Jump to content

Air Raid

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat je die niet hoeft te doen... Je kunt gwn verdergaan met de andere missies, omdat je hem niet nodig hebt voor de verhaallijn

Geplaatst:

Heb 't even afgesplitst van je topic uit SA: General, aangezien het me beter lijkt om het hier in Missie Hulp te bespreken.

Over je "probleem" met de icoontjes: het lijkt me dat je wel een telefoontje o.i.d. van een opdrachtgever krijgt, waarmee je de volgende missie straks kunt starten.

Geplaatst:

Ik krijg geen telefoontje dat is t rare, zit al 2maanden vast bij deze missie?

Ik heb t orginele versie van GTA SA op PS2

Geplaatst:

Ik krijg geen telefoontje dat is t rare, zit al 2maanden vast bij deze missie?

Ik heb t orginele versie van GTA SA op PS2

Wat doe jij, continu saven of altijd rechtstreeks een auto innlopen? Want voor een telefoontje moet je ongeveer 5 seconden nergens inzitten :) .

Geplaatst:

Geloof me ik kijk 1uur naar de beeldscherm nonstop en ik zie niks dus..

T heeft helemaal niks daar mee te maken..

Geplaatst:

Geloof me ik kijk 1uur naar de beeldscherm nonstop en ik zie niks dus..

T heeft helemaal niks daar mee te maken..

Hoe noemt de Savegame als je begint? Zeker dat je ondertussen heel SA al niet hebt uitgespeelt en nu Zero's missies doet? :)

Geplaatst:

Heb je ook al op wikigta gezocht? >>Hier<< vind je tips voor die missies ;) (Vooral die tips met die vaten heb ik erg veel aan gehad)

Geplaatst:

Jullie snappen t allemaal niet laat maar..

Je kan het ons laten snappen hoor...

Met meerdere raak je makelijker uit zo'n probleem dan dat je alleen gaat zoeken.

Geplaatst:

Je hebt het speel uitgespeeld. Als je cheats hebt gebruikt heb je 'm niet voor 100% uitgespeeld. Heb je zonder cheats gespeeld, en wil je het spel 100% uitspelen, dan kan je eventueel de missie's van Zero doen.

Als je klaar bent met Zero ben je klaar met alle missie's.

Maar even ter duidelijkheid; De Storyline heb je af

Geplaatst:

Je hebt het speel uitgespeeld. Als je cheats hebt gebruikt heb je 'm niet voor 100% uitgespeeld. Heb je zonder cheats gespeeld, en wil je het spel 100% uitspelen, dan kan je eventueel de missie's van Zero doen.

Fout. Met cheats kan je alsnog de volle 100% halen, m.u.v. de Riot-cheat (maar dan was je niet verder gekomen in Las Venturas).
Als je klaar bent met Zero ben je klaar met alle missie's.
Hoeft niet per se, want je kan ze ook voor de Storyline afmaken, ze zijn namelijk niet daarop van invloed.
Maar even ter duidelijkheid; De Storyline heb je af
Mogelijk, maar hoeft niet per se.

Eliass, heb je al deze missies gedaan, dus ook die helemaal onderaan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...