Eliass Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Je hebt het speel uitgespeeld. Als je cheats hebt gebruikt heb je 'm niet voor 100% uitgespeeld. Heb je zonder cheats gespeeld, en wil je het spel 100% uitspelen, dan kan je eventueel de missie's van Zero doen. Als je klaar bent met Zero ben je klaar met alle missie's. Maar even ter duidelijkheid; De Storyline heb je af Dat kan zowieso niet want ik ben niet bij dat ik Sweet vrijkrijg. Hier zit ik vast.. >>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, je kunt de Bewerk-knop onder je bericht gebruiken om het aan te passen <<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Welke missies heb je al wel gedaan, want Zero kan je in principe tijdens de hele storyline (nadat je hem hebt vrijgespeeld, uiteraard) doen. @ hieronder: Met "gewoon alles" kunnen we niks, kun je opzoeken tot welke missie je bent gekomen? Reageren
Eliass Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Gewoon alles, tot k n telefoontje kreeg van deze chinees De titel van deze topic zegt genoeg. Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 De titel van deze topic zegt genoeg.Ik zei daarom ook dat deze missie in feite niet je storyline bepaalt. Deze missie is weliswaar afhankelijk van een andere missie, maar door deze te voltooien speel je geen nieuwe missie vrij. Daarom vraag ik ook welke van de andere missies je hebt gedaan (555 WE TIP en verder, bijvoorbeeld). Reageren
Eliass Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 De titel van deze topic zegt genoeg.Ik zei daarom ook dat deze missie in feite niet je storyline bepaalt. Deze missie is weliswaar afhankelijk van een andere missie, maar door deze te voltooien speel je geen nieuwe missie vrij. Daarom vraag ik ook welke van de andere missies je hebt gedaan (555 WE TIP en verder, bijvoorbeeld). De laatste weet ik niet, zo lang geleden. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Wat is de naam van de savegame die wordt geladen als je GTA SA opstart? De naam van de savegame is namelijk ook de naam van de laatste missie die je hebt gehaald. Die naam zie je niet als je het spel opstart (PS2), wel als je naar het scherm (in het menu) toe gaat om een savegame te laden. Zoals ik heb begrepen heb je de verhaallijn (hoofd-missies) nog niet allemaal gedaan. Zoals je kan zien in jou screen (met die rode cirkel) zijn de missies van Zero in witte blokjes aangegeven. Deze missies (in witte blokjes) zijn geen hoofd-missies maar zij-missies en dus niet noodzakelijk voor het afmaken van de verhaallijn. Behalve de (zij)missies van Zero zouden er dus nog mogelijkheden moeten zijn om verder te kunnen met de verhaallijn (hoofd-missies). Op het moment dat duidelijk is welke missie jij als laatste hebt gedaan (naam van de savegame) zou ook duidelijk moeten zijn welke andere hoofd-missies ook beschikbaar zouden moeten zijn. Als dat bekend is kunnen we je echt verder helpen. Extra informatie van jou kant wordt dus zeker op prijs gesteld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.