Michael_Scofield94941 Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Hey Ik ben op zoek naar de bestanden van de GTA IV gevangenis voor PC, de dff en txd files, of als ze nu anders heten Kan iemand mij AUB vertellen waar ik deze bestanden kan vinden ? De gevangenis heet : Alderney State Correctional Facility Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 in je backups die je hoort te maken als je ehbt gemod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Installeer het spel gewoon opnieuw, dat werkt het beste. Ja had namelijk back-ups moeten maken zoals te lezen is in elke readme. Je savegames blijven overigens bewaard, maak je daar geen zorgen over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.