Rogier0202 Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Goedenavond heren. Ik heb een probleem met samp. Als volgt. Ik wil de server opstarten maar de ping zit rond de 2000. Maar bij mij is de ping nooit hoger dan 200/300.Meestal blijf die onder de 100. Dus ik start op en wil gaan typen even later typ ik nog wat komt me bericht niet in beeld. Dus ik nog een keer enter en zie me bericht nog niet.Krijg geen chat berichten meer te zien. Ik denk dat dat ligt aan mijn ping die rond de 2000 zit. Weet iemand hoe ik hem weer laag rond die 100 kan krijgen zodat ik weer normaal kan typen? En normaal in de server kan spelen zonder dat ik iets miss? Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 (bewerkt) Nou, normaal krijg je zulke responsietijden als je veel van je internet gebruikt- dus dingen zoals die veel downloaden en/of uploaden, zoals bittorrent, MSN, en dat soort actieve internetprogrammas -, probeer deze eens uit te schakelen. Het kan ook zijn dat je internet gewoon traag is, maar daar ga ik eerste instantie niet vanuit. Bewerkt: 26 november 2009 door Remi-X Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Ik maak veel van me internet gebruik ja. En ja soms is me internet zo traag als een slak met een gebroken pootje. Maarja weet niet waar het aan lag hij doet het weer dat is het belangkrijkste. Maar toch bedankt voor je berichtje . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.