Jump to content

San andreas start niet op


NLkartalNL

Recommended Posts

nou het was een paar weken geweest en ik wou weer een keertje gta san andreas spelen maar dan start ie op met een zwart scherm en dan valt ie gelijk weer uit kan iemand me helpen?

Computer Specificaties:

Besturingssysteem:Microsoft Windows 7 Ultimate

CPU Type:DualCore AMD Athlon 64 FX-60, 2600 MHz (13 x 200)

Moederbordnaam:Asus A8N32-SLI Deluxe (3 PCI, 1 PCI-E x4, 2 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)

Geheugen: 4x DIMM1: Kingston K 512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-3-3-8 @ 200 Mhz) (2.5-3-3-7 @ 166 Mhz) (2.0-2-2-6 @ 133 Mhz)

Video kaart:MSI NX8800 GT OC 512 MB oftewel nVidia GeForce 8800 GT OC 512 MB

Geluidskaart:Realtek ALC850 @ nVIDIA nForce4 SLI (CK8-04) - Audio Codec Interface

hier lekker veel informatie

Bewerkt: door NLkartalNL
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, in ieder geval kan je computer het spel wel aan. Het probleem ligt denk ik bij het feit dat je waarschijnlijk het spel niet als administrator uitvoert.

Klik eens met je rechtermuisknop op de snelkoppeling van San Andreas, of op gta_sa.exe in je San Andreas installatie map, dan kies je voor Eigenschappen, waarna je naar het tabblad Compatibiliteit gaat. Daar staat een vakje, Als Administrator uitvoeren, zorg dat die aangevinkt staat, en druk op Ok. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, in ieder geval kan je computer het spel wel aan. Het probleem ligt denk ik bij het feit dat je waarschijnlijk het spel niet als administrator uitvoert.

Klik eens met je rechtermuisknop op de snelkoppeling van San Andreas, of op gta_sa.exe in je San Andreas installatie map, dan kies je voor Eigenschappen, waarna je naar het tabblad Compatibiliteit gaat. Daar staat een vakje, Als Administrator uitvoeren, zorg dat die aangevinkt staat, en druk op Ok. :)

had ik al geprobeerd maarlukt nie

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zovaak opnieuw geinstalleerd
Maar heb je, zoals coolnniek9 al aangeeft, wel gta_sa.set verwijderd uit Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files?

owja dat was ik vergeten nu werkt ie goed :) heel erg bedankt allemaal maar nu is de probleem nog dat sa-mp niet werkt :(

of laatmaar het werkt al

Bewerkt: door NLkartalNL
Link to comment
Delen op andere websites

Help mij aub als ik 2x klik op gta snelkopeling laad hij voor 1sec. een sandloopertje en dan gebeurt er veder niks! ik denk dat het komt omdat ik geen gtasa.set heb.. ik heb al meer als 200x opnieuw geinstallert en alles al gedaan maar dat helpt niet :( wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...