Dark_Zemy Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Hallo Ik heb dit spel al rond de 2/3 jaar, en ik vraag me nog steeds af of schaduwen (in een schuduw verstoppen) ook werkt bij politie, dus niet in een missie. Volgens mij niet, want ik heb het al een paar keer geprobeerd om me te verstoppen in een schaduw voor politie, maar het werkt maar niet. Dus, werkt het alleen is sommige missies? Of doe ik zoals normaal weer eens iets fouts. Euhm, alvast bedankt, doegie. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Hallo Ik heb dit spel al rond de 2/3 jaar, en ik vraag me nog steeds af of schaduwen (in een schuduw verstoppen) ook werkt bij politie, dus niet in een missie. Volgens mij niet, want ik heb het al een paar keer geprobeerd om me te verstoppen in een schaduw voor politie, maar het werkt maar niet. Dus, werkt het alleen is sommige missies? Of doe ik zoals normaal weer eens iets fouts. Euhm, alvast bedankt, doegie. Voor zover ik weet kan je je niet verstoppen in de schaduw in GTA, ik denk dat je Manhunt 2 bedoeld Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Voor zover ik weet kan je je niet verstoppen in de schaduw in GTA Dan heb jij het spel niet zelf uitgespeeld. Het kan namelijk wel. Maar, ik denk zomaar, dat de schaduw-verstop plekjes alleen in de daarvoor bestemde missies werken, als het niet werkt in het politiebureau. Houd er rekening mee, dat de playerblip of de radar grijs moet worden, en dat je CJ's adem hoort. Anders sta je niet in een daarvoor bestemde schaduw Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 (bewerkt) Er zijn maar een paar echte 'Schaduwen', 2 kamertjes en een hoek in Madd Doggs Crib en ik dacht nog ergens anders, maar het is nogal nutteloos om dat tegen de politie te gebruiken . Bewerkt: 27 november 2009 door Hearv94 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.