benhelsloot Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 ik heb deze week gta 4 100% zonder cheats en ik ben teleurgesteld wand wat heb ik gekregen niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 (bewerkt) ik heb deze week gta 4 100% zonder cheats en ik ben teleurgesteld wand wat heb ik gekregen niks volgens mij krijg je ergens een Annihilator op een gebouw volgens mij deze: Click here to view the SnapMap daar met liftje naar boven en volgens mij staat ie daar. ik weet het niet zeker want ik heb geen 100% maar ik heb dat gelezen op internet Cylas Bewerkt: 27 november 2009 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 + Je ammo clip is verwijderd. Je kunt nu oneindig veel kogels in je wapens hebben, 't is een leuke toevoeging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spel Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 ik heb deze week gta 4 100% zonder cheats en ik ben teleurgesteld wand wat heb ik gekregen niks volgens mij krijg je ergens een Annihilator op een gebouw volgens mij deze: Click here to view the SnapMap daar met liftje naar boven en volgens mij staat ie daar. ik weet het niet zeker want ik heb geen 100% maar ik heb dat gelezen op internet Cylas Die Annihilator krijg je nadat je de 200 flying rats hebt geschoten En de beloning voor 100% is inderdaad dat je oneindig ammo voor je wapens hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 ik had ook zoiets toen ik de 100% haalde. zo van "en wat nu?" mijn topic hierover de enige echte beloning is dat je achievements hebt gekregen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 Speel je op de xbox? Want je krijgt toch echt wel 100 gamepunten voor het 100% uitspelen van de game... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 Speel je op de xbox? Want je krijgt toch echt wel 100 gamepunten voor het 100% uitspelen van de game... zowel op xbox, als pc krijg je achievements...(beide microsoft) bij ps3 krijg je 'trophees', iets gelijkwaardig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.