RJV92 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Als ik doe loop the loop doe, dan draai ik gewoon netjes rond en vlieg ik recht op de tweede corona af maar dan moet ik toch opnieuw beginnen...iemand hier een verklaring voor? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Het is de bedoeling dat als je door de corona bent gevlogen direct een salto maakt (Dus met pijltje omhoog of omlaag, wat het was weet ik niet meer precies) en dan vervolgens door de 2e corona vliegt Reageren
RDRLOVER Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 dus zorgen dat je voor de 2de carona een salto heb gemaakt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Als je door de eerste corona bent gegaan zal er komen te staan dat je op pijltje omhoog of omlaag ( ligt eraan hoe jij het hebt ingesteld ) moet drukken en dan deze gewoon inhouden totdat hij een volledige looping heeft gemaakt. Vlieg door de 2de corona en klaar! @koe: Goddamn Bewerkt: 25 december 2009 door Ghost_Rider Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Helaas zijn jullie beiden 1 maand te laat. Hulp is vaak op het moment zelf nodig, tenzij het probleem blijft bestaan. Aangezien RJV92 niet meer heeft gereageerd zijn verdere reacties vooralsnog niet meer nodig. Laat dit topic dus lekker rusten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.