Jump to content

GTA - Christmas (2009)


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey

Zoals jullie al weten is het binnenkort weer kerstmis.

Dat betekend dus weer cadeautjes onder een mooi versierde boom met het haardvuur aan terwijl het buiten lekker sneeuwt.

Ook het GTAForum laat kerstmis niet zomaar voorbij gaan.

Daarom ben ik van plan om een GTA - Christmas film te maken die ongeveer 30 minuten duurt.

Storyline

-------------

Het verhaal gaat over CJ, Michelle, Sweet, Kendl en Cesar.

Op de avond van 24 december 1992 zitten CJ en Michelle binnen in hun huisje in Grove Street.

Ze praten met elkaar voor het haardvuur terwijl het buiten sneeuwt.

Dan wordt er aangeklopt, hun gasten zijn er.

Sweet, Kendl en Cesar komen helemaal besneeuwd binnen en ze krijgen een warm ontvangst.

Terwijl Michelle en Kendl zich bezig houden met het eten klaar te maken, zitten Sweet, CJ en Cesar in de sofa.

Ze zijn bezig met het inpakken van de cadeautjes voor de kinderen en ouders van San Andreas.

Nadat ze klaar zijn met inpakken gaan ze lekker allemaal samen eten en dan verspreiden ze zich.

CJ gaat naar San Fierro, Sweet en Michelle delen de pakjes uit in Los Santos en Cesar en Kendl gaan naar Las Venturas.

Maar dan valt de auto van CJ stil en er is niemand die op kerstavond op de weg rijdt.

Hij moet voor 12 u alle pakjes hebben rondgebracht.

Maar dan komt er ineens iemand aan uit de verte.

Het is de kerstman.

Hij vraagt aan CJ wat hij hierbuiten doet op kerstavond.

CJ verteld hem dat hij de pakjes aan het rondbrengen is, maar dat zijn auto een paar km terug is stilgevallen.

De kerstman bied CJ zijn hulp aan en zegt hem dat hij hem mag helpen met de cadeautjes rond te brengen in San Fierro.

Maar de tijd tikt verder.

Zullen CJ en de kerstman alle cadeautjes optijd hebben afgeleverd ?

Als je dat wilt weten, download GTA - Christmas dan op 25/12/2009.

Acteurs

---------

- CJ

- Kerstman

- Michelle

- Sweet

- Cesar

- Kendl

Producer = GTAForum

Director = Michael_Scofield94941

Special Thanks = lilmcnessy, Revolution-Designer

Extra

-------

- De film gaat ongeveer 30 minuten duren

- De releasedate is 25/12/2009

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Succes met je 30'ste project, leuk dat iemand zoveel met gta's wil (en kan) doen. Ben benieuwd naar de outcome.

Bedankt, maar dit is het 4e project :)

Ik heb al een hele mooie kerstman skin, de snow mod en nog vele extra's voor de snow mod :)

Dankzij Revolution-Designer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha.. en dit is zoveelste project al.. je moet maar tijd voor hebben en zin.

Maar ik ben ingeval benieuwd.. Maar ik vind het verhaal eigenlijk best wel te kinderlijk voor gta, maar ja is mijn smaak..

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha.. en dit is zoveelste project al.. je moet maar tijd voor hebben en zin.

Maar ik ben ingeval benieuwd.. Maar ik vind het verhaal eigenlijk best wel te kinderlijk voor gta, maar ja is mijn smaak..

Ik vindt het toch een goed verhaal voor kerstmis, ik kan moeilijk iemand laten vermoorden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor wat een slap verhaal, een gangster die pakjes gaat rondbrengen op kerastaovond door een hele staat!? Maar ik hoop toch dat het zal slagen want het lijkt me wel lollig om cj en de kerstman smaen te zien XD

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten wat logicafoutjes in ;) , het moet 24 december zijn, want het moet voor Kerstmis zijn gebeurd snap je.

Ten tweede, waar gebeuren de gesprekken? De begindialogen, zou ik willen weten.

Ten derde lijkt het me enorm raar dat 3 gangsters uit LS pakjes voor alle mensen in SA gaan maken.

Ten vierde wens ik je veel succes omdat je het nodg hebt en misschien een lichte aanpassing in het script :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten wat logicafoutjes in ;) , het moet 24 december zijn, want het moet voor Kerstmis zijn gebeurd snap je.

Ten tweede, waar gebeuren de gesprekken? De begindialogen, zou ik willen weten.

Ten derde lijkt het me enorm raar dat 3 gangsters uit LS pakjes voor alle mensen in SA gaan maken.

Ten vierde wens ik je veel succes omdat je het nodg hebt en misschien een lichte aanpassing in het script :7 .

Bedankt allemaal voor de reacties,

- Het script is gewijzigd, het speelt zich af op 24/12/1992

- Hoe bedoel je met de gesprekken ? Als je bedoeld hoe bv CJ en Michelle met elkaar praten, dat is in Grove Streer, gemaakt met DYOM. Er zullen geen stemmen te horen zijn, alleen nederlandse ondertiteling.

- De 3 gansters hebben hun leven gebeterd na de events van GTA SA en GTA San Andreas Prison Break.

- Bedankt dat jullie me allemaal succes wensen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha.. en dit is zoveelste project al.. je moet maar tijd voor hebben en zin.

Maar ik ben ingeval benieuwd.. Maar ik vind het verhaal eigenlijk best wel te kinderlijk voor gta, maar ja is mijn smaak..

Ja, inderdaad.. Dat vind ik ook. Maarja, mij gaat het meer om de kwaliteit etc. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha.. en dit is zoveelste project al.. je moet maar tijd voor hebben en zin.

Maar ik ben ingeval benieuwd.. Maar ik vind het verhaal eigenlijk best wel te kinderlijk voor gta, maar ja is mijn smaak..

Ja, inderdaad.. Dat vind ik ook. Maarja, mij gaat het meer om de kwaliteit etc. :)

Hij gaat uitkomen op 25 december 2009 :)

Hier zijn alvast de eerste pictures van Santa, mod gemaakt door lilmcnessy, foto's gemaakt door mijzelf :)

2cz4xu1.jpg

zu413m.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

He wie heeft die - gegeven....Als je het niet met me een ben zeg het dan gewoon en ga niet sneeaky zitten doen.

Edit: micheal als jij dat ben ben je laf want dan kan je niet tegen commentaar.

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

He wie heeft die - gegeven....Als je het niet met me een ben zeg het dan gewoon en ga niet sneeaky zitten doen.

Waarom ben je nu weer belachelijk bezig ?

Post hier niet onnodig berichten alstublieft.

EDIT : wie is er laf en achterlijk, ga ergens anders zeiken

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...