Jump to content

Probleem gta_sa.set


Decrotation

Recommended Posts

hallo iedereen,

Ik heb een probleem met gta sa

namelijk bij Documenten > GTA san andreas user files staat de set : gta_sa.set

ik weet dat ik die moet verwijderen , dus dat doe ik en dan ga ik spelen maar mij opgeslagen bestanden staan der nog wel maar als ik wil starten begint het spel gewoon weer bij het airport, en als ik afsluit staat dat gta_sa.set er weer tussen.

help??

_

Link to comment
Delen op andere websites

Gta_sa.set slaat instellingen op die je in-game gemaakt hebt.

Als je gta_sa.set verwijderd, dan worden je instellingen gereset. Dan zit de standaard gta_sa.set in je user file's.

Maar wat wil je doen dan? Wil je het spel volledig uitgespeeld hebben? Dan helpt het verwijderen van gta_sa.set niet.

Heb je een savegame gedownload en doet deze het niet, dan moet je i.p.v het verwijderen van gta_sa.set een savegame downloaden naar het behorende versie van je spel.

Als je bij de Menu in san andreas rechts onderin V2 ziet dan moet je een Versie 2 savegame downloaden.

Zie je niks op die plek, dan moet je een savegame hebben van Versie 1.

"Gta_sa.set, wat voor bestand is dit?

Dit is in principe geen officieel bestand, maar .set staat voor het Engelse woord Settings

Link to comment
Delen op andere websites

De manier die coolnniek9 aangeeft dat je je versie moet controleren, is wellicht een methode om het te controleren, maar niet zozeer bestemd voor de versie van de savegames. Om die versie te controleren, moet je namelijk in je GTA: San Andreas-map > data > script kijken naar de grootte van het bestand script.img:

[table=simple]Grootte|Versie

568 KB|V1

562 KB|V2[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...