Jump to content

Vaag bericht met Flying Rats


Wanted

Recommended Posts

Hallo,

Ik was zojuist bezig met het zoeken / doden van Flying Rats, en toen ik bij de 25'ste was, kreeg ik ineens een bericht: "That's it, lets go". Ik zat in een politieauto, en was bezig met nummer 104 in Bohan (ik doe het in een andere volgorde). Dit stond niet op WikiGTA, en ik heb gezocht op het forum, maar kon niets vinden. Weten jullie misschien wat dit bericht voorstelt? Ik heb er helaas geen screen van kunnen maken, aangezien ik daar niet aan dacht, en ik wist ook niet wat het was.

MVG,

Wanted

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik was zojuist bezig met het zoeken / doden van Flying Rats, en toen ik bij de 25'ste was, kreeg ik ineens een bericht: "That's it, lets go". Ik zat in een politieauto, en was bezig met nummer 104 in Bohan (ik doe het in een andere volgorde). Dit stond niet op WikiGTA, en ik heb gezocht op het forum, maar kon niets vinden. Weten jullie misschien wat dit bericht voorstelt? Ik heb er helaas geen screen van kunnen maken, aangezien ik daar niet aan dacht, en ik wist ook niet wat het was.

MVG,

Wanted

heb ik al vaak gehad, dat is als er een securityman van bijvoorbeeld de stripclub je met een wapen ziet (of ziet schieten) of als hij je ziet vechten.

:cya:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik was zojuist bezig met het zoeken / doden van Flying Rats, en toen ik bij de 25'ste was, kreeg ik ineens een bericht: "That's it, lets go". Ik zat in een politieauto, en was bezig met nummer 104 in Bohan (ik doe het in een andere volgorde). Dit stond niet op WikiGTA, en ik heb gezocht op het forum, maar kon niets vinden. Weten jullie misschien wat dit bericht voorstelt? Ik heb er helaas geen screen van kunnen maken, aangezien ik daar niet aan dacht, en ik wist ook niet wat het was.

MVG,

Wanted

heb ik al vaak gehad, dat is als er een securityman van bijvoorbeeld de stripclub je met een wapen ziet (of ziet schieten) of als hij je ziet vechten.

:cya:

Dan reageert hij best wel van ver af, want ik zat zeker 3 straten van de stripclub af. Maar in ieder geval bedankt! (Ik dacht dat het nog een bonus missie ofzow was. :puh:)

Bewerkt: door Wanted
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...