Jump to content

vraag sanandreas


carl

Recommended Posts

We weten iedergeval zeker dat er politie helicopters inzitten.

Ook begint het spel bij het vliegveld dus vliegtuigen zitten er zeker in. Of je er in kan vliegen is nog niet bekend. Wel zullen er Dodo, Skimmer achtige vliegtuigjes zijn om in te vliegen en natuurlijk wat Heli's.

Nu is er dus nog niet veel over bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las op een site iets over een full-winged-Dodo...

Dat zou wel oppietoppie zijn, want ik vind het zo vervelend dat ik met een Skimmer niet meer kan opstijgen als ik ergens tegenaangeknald ben, en die Dodo, die's ook niet echt je van het...

En met drie grote steden kunnen we misschien ook wel wat grotere vliegtuigen verwachten (al denk ik niet dat de Jumbo's 'bevliegbaar' zullen zijn).

Link to comment
Delen op andere websites

Een watervliegtuig(je) zou leuk zijn.

Mits er natuurlijk grote wateren in San Andreas te vinden zijn.

SA is toch gebaseerd op California en Nevada?

Nou, mischien leuk voor in San Fierro (San Francisco) om te kunnen landen in de baai met een watervliegtuigje!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dan is de CD op twee lagen gebrandt, ik weet ook niet precies hoe dit werkt, maar dat heb je ook bij sommige films, dan stopt het beeld eventjes als de film opd helft is.

Dan gaat de CD-lezer de andere helft lezen.

Bij games heb je dit denk ik niet want het is een game en die zal dit (als het ook in games uberhaupt voorkomt) omzetten in laadtijden.

Zoals al in de PU stond zullen de laadtijden in SA bijna niet meer voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik las op een site iets over een full-winged-Dodo...

Dat zou wel oppietoppie zijn, want ik vind het zo vervelend dat ik met een Skimmer niet meer kan opstijgen als ik ergens tegenaangeknald ben, en die Dodo, die's ook niet echt je van het...

En met drie grote steden kunnen we misschien ook wel wat grotere vliegtuigen verwachten (al denk ik niet dat de Jumbo's 'bevliegbaar' zullen zijn).

In de nieuwe PSM2 is bekend gemaakt dat de Full-Winged Dodo in San Andreas zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...